اخبار داغ

بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است

بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است
دشمن با نشان دادن فتنه های خود، قصد پیاده سازی مبانی اقتصادی لیبرالی شکست خورده خود را در کشور ایران دارد. اینجا ایران است نمایش این دروغ های اقتصادی به حول و قوه الهی نتیجه ای جز محو شدن خودشان از نقشه سیاسی جهان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاددر هر زمان که امری با نام خداوند آغاز شود، شیطان  با هزاران حربه نفوذ قصد خاموش کردن آن را دارد که در تاریخی نزدیک مشاهده می کنیم که جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلابی و روحیه انقلابی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,
از این حربه های شیطانی که توسط امریکا، اسراییل، انگلیس، آلمان، فرانسه و… به مردم غیرتمند ما سال ها تحمیل شده است، کم نیست؛ اما بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است.  برای ما افتخار است که انقلاب ما از مکتبی نشاءت گرفته که مولایمان امیرالمومنین درباره بی ارزشی دنیا چنین می فرماید: دنیای شما نزد من از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است. (خطبه ٣ نهج البلاغه)
,
 
,
یا صاحب الزمان در این پیچ تاریخی پر از فتنه ثابت کردیم که ایران کوفه نیست تا خیمه های حسین در محاصره یزیدیان باشد.هیهات منا الذله ما تاریخ را لرزاند که خروشمان را حسینی تر کرد تا مسلمان و غیرمسلمان بدانند ایران، اسلامی است و خاکش منتظر قدوم شماست و این خروش فرش راه شماست.
,
 
,
این را همه بدانند، هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می لرزد بدانند: احاد ملت همه در صحنه حضور دارند و  پشتیبان ولایت فقیه هستند و دستهایشان را محکم تر از اوایل انقلاب به هم گره زده اند و همچون فاتحان لانه جاسوسی جغرافیای تصرف دشمن را کمتر می کنند و صدور انقلاب را بیش از پیش سرعت می بخشند تا روزی که کاخ سفید حسینیه شود.
,
 
,
دشمن با نشان دادن فتنه های خود، قصد پیاده سازی مبانی اقتصادی لیبرالی شکست خورده خود را در کشور ایران دارد. اینجا ایران است نمایش این دروغ های اقتصادی به حول و قوه الهی نتیجه ای جز محو شدن خودشان از نقشه سیاسی جهان ندارد.
,
 
,
خطاب به کلیه کسانی که همپیمانند برای تجزیه خاک ایران می گوییم: دست از این بازی های بچه گانه تان بردارید که ملت ایران با کسی شوخی ندارد و نقش و نفس پاسخ های ما به شما رشته شده از آیه مکروا ومکرالله و الله خیرالماکرین است.
,
 
,
خون ما با خاک ایران و عشق حسین بن علی آمیخته شده است، میفهمید ،پسر علی بن ابی طالب؛ پس ما را از این ترقه بازی ها نترسانید که نتیجه ای جز غرق شدن شما در زباله دان تاریخ نخواهد داشت، کمتر از ۲۳ سال … بشمارید کوردلان خود فروخته و خوک صفتان افسارگسیخته و منتظر تحریم های ایرانیان باشید که کارتان از مرز فلج شدن می گذرد.
,
 
,
با سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سند نابودی خود را با دستان کثیف خود امضاء کردید و این حرکت شما قطعا پاسخ سهمگین و کوبنده ای خواهد داشت چرا که دین و وطن ریشه های به هم تنیده باورهای ماست.
,
کسانی که فتنه را در ایران با همکاری نفوذیان خود فریفته و فروخته پایه ریزی کردند، همان اخراج شدگان روباه صفت هستند که همچنان در خیال خام خود حضور و سلطه خوددر ایران را می پرورانند غافل از اینکه ایران امروز، بیدار است، ایران امروز، اسلامی است، ایران، امروز آماده ظهور است…
,
 
,
هیهات منا الذله
,
گروه جهادی شهدای لشکر ۴۱ثارالله
,

انتهای پیام/م
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه