اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مشکلات اقتصادی ناشی از غش کردن برخی مسئولین به غرب است

مشکلات اقتصادی ناشی از غش کردن برخی مسئولین به غرب است
کارشناس مسائل سیاسی گفت : این بیکاری و گرانی ها نتیجه غش کردن برخی از مسئولین اجرایی ما به سمت غرب است و ما تا کی باید انتظار بکشیم تا غرب برای ما سرمایه بیاورد ؛ برجام نمی تواند برای ما سرمایه گذاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کرمان۱۴۰۰ ضمن ابراز تاسف از اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت : این اتفاقات به دست مردم عادی صورت نگرفت بلکه ناشی از هماهنگی و کادرسازی دشمن بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام و المسلمین جعفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار, کرمان۱۴۰۰ , کرمان۱۴۰۰, کرمان۱۴۰۰, ضمن ابراز تاسف از اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت : این اتفاقات به دست مردم عادی صورت نگرفت بلکه ناشی از هماهنگی و کادرسازی دشمن بود .,

وی گفت : این اتفاقات در کشور باعث شد به اعتماد جامعه ضربه بخورد لذا مردم ایران اسلامی همواره باید هوشیار و آگاه باشند.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : این اغتشاشات در کشور یک نتیجه مثبت داشت و باعث قوی تر شدن ایران اسلامی نسبت به فتنه گری ها شد ولی مطمئنا دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد و در این مسیر تحریم های بیشتری در راه است .

,

جعفری با اشاره به این که افرادی که در این اغتشاشات حضور داشته اند را نباید در یک طیف دسته بندی کرد ؛ عنوان داشت : در این میان افرادی هم بودند که گوش به حرف بیگانه دادند ولی ما نباید فراموش کنیم اکنون بنیاد ملی حمایت از دموکراسی (NED) برای براندازی جمهوری اسلامی پول هزینه می کند.

,

وی افزود : چرا باید ترامپی که تا چند صباح پیش مردم ایران را حامی تروریست می دانست اکنون بیاید و از اغتشاشگران در کشور حمایت کند ؛ما موافق اعتراض به بیکاری و گرانی در کشور هستیم زیرا یک جوان تحصیل کرده در کشور نیازمند شغل است  ولی اگر در مسیر قانونی این اعتراضات صورت می گرفت بهتر بود .

,

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد : اما این بیکاری و گرانی ها نتیجه غش کردن برخی از مسئولین اجرایی ما به سمت غرب است و ما تا کی باید انتظار بکشیم تا غرب برای ما سرمایه بیاورد ؛ برجام نمی تواند برای ما سرمایه گذاری کند.

,

جعفری در ادامه اظهار داشت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی یا همان اقتصاد درون زا است و نباید نگاه مسئولین ما به دست بیگانگان باشد.

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه