اخبار داغ

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

فشار مدیران برای انتخاب افراد خاص از چالش های گزینش در ادارات است / گزینش از تعلق به جریانهای چپ و راست مبرا هست

فشار مدیران برای انتخاب افراد خاص از چالش های گزینش در ادارات است / گزینش از تعلق به جریانهای چپ و راست مبرا هست
مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به عدالت استخدامی در ادارات گفت: یکی از چالش های گزینش در ادارات فشار مدیران برای انتخاب افراد خاص است اما ما فقط براساس ضوابط اقدام و تحت تاثیر این فشارها قرار نمیگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ با توجه به صدور فرمان حکومتی امام (ره) مبنی بر تشکیل هسته گزینش در ادارات جهت استخدام افراد متعهد و انقلابی  و به مناسبت فرارسیدن این هفته و نشان دادن اهمیت بسیار زیاد این هسته در گزینش افراد نمونه ادارات  مصاحبه ای با مدیر هسته گزنیش سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ، حسین شرفی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی همدان ، حسین شرفی در گفتگو با صبح الوند،  ضمن تبریک هفته گزینش گفت: صدور فرمان حکومتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در امر تشکیل نهاد گزینش را جز یادگاران رهبر کبیر انقلاب می دانم.

,

 

,

شرفی  با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص گزینش گفت: تقریبا از 15 دی ماه سال 61  که گزینش ها بنیان گذاشته شده و پیرو صحبت های امام (ره)که گفتند دولت بدون گزینش افراد متعهد و متخصص در رشته های مختلف موفق نیست و دولتمردان باید در گزینش  همکاران در واقع به کاردانی، تعهد و به بهتر خدمت کردنشان به کشور و منافع ملت  تکیه کنند تا در پیش خدا و  ملت رو سفید باشند حرکات خوبی در انتخاب نیروها در ادارات انجام شده است.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در خصوص گزینش گفت: ایشان هم مدام تاکید دارند که گزینش را به معنای پالایش نیروهای انسانی و زبده گزینی قرار دهید.

,

 

,

*وجود 7هزار پرونده در گزینش جهاد کشاورزی استان

, *وجود 7هزار پرونده در گزینش جهاد کشاورزی استان, *وجود 7هزار پرونده در گزینش جهاد کشاورزی استان,

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی همدان گزینش را چشم بینا  برای مدیریت اجرایی در ادارات دانست و گفت: بنده جز اولی ها در زمینه گزینش بودم و از سال 66 در سازمان جهاد کشاورزی فعالیت دارم و حدود 7 هزار  پرونده اجرا شده در بایگانی گزینش جهاد کشاورزی استان داریم .

,

 

,

وی با بیان اینکه در سال جاری 750 پرونده جدید را بررسی کردیم افزود: عمدتا پرونده هایی را هم که بررسی کردیم در زمینه جذب  نیروهای جدید، تمدید قرادادها ، تمدید وضعیت پیمانی رسمی ابلاغ رای شده است و عمدتا افرادی که گرفتیم و کار بر روی پرونده هایشان کردیم کارشناسان ناظر کشاورزی هستند.

,

 

,

شرفی با بیان اینکه ما سعی در روان سازی در امر گزینش داریم ادامه داد: نکته بعدی که ما در امر گزینش دنبال می کنیم  فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است و با تهیه کتابچه هایی که در ان نحوه  مصاحبه قید شده است افراد را راهنمایی کردیم تا در روند استخدامشان مشکلی ایجاد نشود.

,

 

,

*98 درصد پروندهای ارسالی به گزینش جواب مثبت می گیرند

, *98 درصد پروندهای ارسالی به گزینش جواب مثبت می گیرند, *98 درصد پروندهای ارسالی به گزینش جواب مثبت می گیرند,

وی با بیان اینکه 98 درصد پرونده افرادی که به گزینش ارسال میشود جواب مثبت می گیرند گفت: 2 درصد مابقی هم به علت اینکه انتخاب اصلح مدنطر است رای نمی گیرند و این امرطبیعی است.

,

 

,

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه گزینش هم مثل سایر علوم روز به روز در حال تحول است گفت: ما با برگزاری دوره های اموزش تخصصی برای گزینش گران،  آموزش و بازآفرینی گزینش گران سعی در بروزرسانی اطلاعات خود داریم.

,

 

,

وی ادامه داد: چون قوانین گزینش در  سطح کشور کهنه شده هم اکنون کار تدوین و بازنگری ضوابط  و صدور رای در گزینش در  سطح کشور در حال مطالعه و بررسی است تا اینکه از طریق هیات عالی گزینش  که زیر نظر ریاست جمهور است به مجلس ابلاغ و تصویب بشود.

,

 

,

*نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است

, *نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است, *نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است,

شرفی با بیان اینکه نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است افزود: ما سعی میکنیم با رعایت تمام نکات افراد زبده و متعهد را وارد نهادهای اجرایی کنیم.

,

 

,

وی به بیان مبحث عدالت استخدامی پرداخت و گفت: متاسفانه یکی از چالش های اصلی گزینش در ادارات فشار مدیران برای انتخاب افراد  خاص است.

,

 

,

مدیر هسته گزنیش سازمان جهاد کشاورزی همدان ادامه داد: البته هر چند این چالش وجود دارد اما اینطور نیست که ما تحت فشار فردی قرار گیریم و ما تحت ضوابط عمل میکنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه گزینش ها از تعلق به چپ و راست مبرا هستند  افزود: اگر به  هر سمت بخواهیم برویم با یک سری مشکلات مواجه میشویم و این هم یکی از چالش های ما است و ما در گزینش فقط  به اینکه افراد ضوابط و شرایط گز ینش را داشته باشند و یک نیروی انسانی نمونه بشوند توجه می کنیم.

,

 

,

شرفی با ابراز گلایه مندی از نبود تجهیزات به روز در امر گزینش گفت: به علت کمبود اعتبارات، تجهیزات ما فرسوده شده اند و همچنین به علت سختی شغل گزینش ما نیاز به گرفتن نیروهای جدید و تعویض نیروها داریم،  تا در واقع بتوانیم یک خدمت خوبی به افراد مراجعه کننده خودمان داشته باشیم .

,

 

,

وی در پایان با اینکه از 100 به خود نمره 95 میدهم گفت: خوشبختانه همکاران در سایر ادارات هم به گزینش سازمان جهاد کشاورزی اعتماد کرده اند و کارهای گزینش آنها هم ما انجام میدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه