اخبار داغ

سردار سلامی:

ملت ایران تاریخ آمریکا را سرشار از شکست‌های آشکار کرد/ ایران اسلامی نفوذناپذیر و دارای پشتوانه مردمی است

ملت ایران تاریخ آمریکا را سرشار از شکست‌های آشکار کرد/ ایران اسلامی نفوذناپذیر و دارای پشتوانه مردمی است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم در حوادث اخیر بین مطالبات مادی و معیشتی خود و شکوه انقلاب اسلامی تفکیک قائل شدند گفت: ملت ایران در فتنه اخیر زنجیره ای از دشمنان را که شامل ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، سلطنت طلبان و منافقین می شد را با شکست مواجه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، چاوشی استاندار سمنان، مدیران دستگاه های اجرایی استان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه شهدا گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با بیان اینکه جبهه اسلام همواره با تلاش و مجاهدت مستضعفان و پابرهنگان به پیش رفته است گفت: تمام فتوحات اسلام از زمان پیامبر اکرم (ص) تاکنون با حضور توده های مردم بویژه فقرا و مستضعفان بدست آمده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه به نقش انقلاب اسلامی در تجدید حیات اسلام در دوران کنونی اشاره کرد و افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی بعثت دوباره ای از اسلام و طلوع جدیدی از خورشید نورانی اسلام بود که انسانها را از جاهلیت مدرن نجات داد.

,

سلامی نهضت امام خمینی (ره) را نهضتی برگرفته از تعالیم نبوی در عالم دانست و گفت: امروز نیز بیرق نجات و هدایت امت اسلام بر دوش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه هر زمان که اسلام قدرت می یابد دشمنان و کفار عالم نیز با تمام وجود به مصاف آن می روند اظهار کرد: کفار و مشرکان در جنگ های احد، بدر، خیبر و احزاب تلاش کردند تا نور خدا و توحید را خاموش کنند اما با مجاهدت مسلمانان و خواست خداوند متعال ناکام ماندند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه علت دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را شعارهای اصلی آن عنوان کرد و گفت: دشمنان با آزادی، عدالت، حریت، اخلاق، عزت و کرامت ملتها مشکل دارند چراکه این شعارها با ماهیت استکبار نمی سازد چون آنها بقای خود را در تجاوز، چپاول و تحقیر سایر ملتها می دانند.

,

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام قدرت به مصاف این نظام ظالمانه رفته است تصریح کرد: طبیعی است که انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود با توطئه ها و دسیسه های جدید روبرو شود.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی روز گذشته تصویر روشنی از مقابله دنیای کفر با جمهوری اسلامی ایران ارائه کردند و نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران چگونه در طی 40 سال گذشته به حرکت خود ادامه داده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با یادآوری مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا و متحدان او بزرگترین قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاریخ بشر بودند اما در برابر اقتدار ملت ایران شکست خوردند.

,

سلامی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها به عظمت ملت ایران اعتراف می کنند گفت: روزگاری آمریکا در این منطقه یکه تازی می کرد اما امروز مقامات آن کشور مخفیانه و دور از چشم ملتها در منطقه تردد می کنند.

,

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز حضور ایران را در منطقه به خوبی درک می کنند و از این موضوع احساس خطر می کنند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه به طراحی های صورت گرفته توسط دشمنان برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی از درون کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در فتنه اخیر این سناریو را دنبال می کرد تا جمهوری اسلامی را از درون دچار مشکل و چالش کند اما ملت هوشیار ایران با حضور به موقع خود در صحنه این طراحی را نیز با شکست مواجه کرد.

,

سلامی تاکید بر اینکه مردم در حوادث اخیر بین مطالبات مادی و معیشتی خود و شکوه انقلاب اسلامی تفکیک قائل شدند اظهار کرد: ملت ایران در فتنه اخیر زنجیره ای از دشمنان را که شامل ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، سلطنت طلبان و منافقین می شد را با شکست مواجه کرد.

,

وی افزود: امروز که ملت ایران نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ایفا کرده است نوبت ما است تا بدون هیچ منتی به مردم که ولی نعمتان ما هستند خدمت کنیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما باید خادم مردم باشیم نه حاکم بر آنها گفت: لباس سپاه، لباس خدمت و لباس حمایت از مردم است.

,

سلامی با ضروری دانستن توجه مسئولان به دردها و مشکلات مردم تصریح کرد:خدمت به مردم، دشمنان را از دستیابی به اهداف خود مایوس خواهد کرد.

,

وی در بخش پایانی سخنان خود، تغییر فرماندهان و مدیران را امری طبیعی برشمرد و خاطرنشان کرد: سردار شاهچراغی از پیشکسوتان جهاد و شهادت بودند و سردار حسن زاده نیز فرماندهی مخلص، سخت کوش و تلاشگر هستند که استان سمنان قطعا از ایشان بهره مند خواهند شد.

,

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های سردار سید محمد تقی شاهچراغی در طول تصدی فرماندهی سپاه استان، سردار حسن حسن زاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان منصوب شد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه