اخبار داغ

در جلسه کارگروه بانوان شهرستان بهار مطرح شد:

بزرگترین آفت کار ما «گزارش کار» است/ آنقدر که به ارائه گزارش کار دقت می کنیم به اجرای درست کار توجه نمی کنیم

بزرگترین آفت کار ما «گزارش کار» است/ آنقدر که به ارائه گزارش کار دقت می کنیم به اجرای درست کار توجه نمی کنیم
جلسه کارگروه بانوان شهرستان بهار صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد. در این جلسه بر اجرایی کردن نظریات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، درجلسه کارگروه بانوان در مورد انواع آسیب های اجتماعی همچون تاثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای بر بهداشت روانی خانواده ها و عوامل خیانت در خانواده ها بحث و تبادل نظر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

معصومه اجاقی یکی از حاضرین در جلسه و دبیر آموزش و پروش و کارشناس حقوق به بیان خلاصه ای از مقاله خود در زمینه علل و عوامل خیانت زنان به مردان را ارائه داد و عواملی همچون شکسته شدن قبح خیانت در جامعه، یکنواخت شدن زندگی و ازدواج سفید را از عوامل موثر بر آن دانسته و به بیان آثار خیانت در خانواده و اجتماع پرداخته و راه های پیشگیری از آن را افزایش آگاهی و اطلاعات و آموزش خانواده ها بیان کرد.

,

زهرا بیرامی یکی دیگر از حاضرین در جلسه و فعال در حوزه علمیه خواهران دیگر فردی بود که به بیان خلاصه ای از مقاله خود با عنوان راهکارهای بهداشت جسمی و روانی فرزندان در برخورد با فضای مجازی پرداخت.

,

حجت الاسلام کشوری مسئول موسسه قرآنی که میهمان این جلسه بود در پایان از ارائه مقالاتی در زمینه آسیب های اجتماعی در حوزه زنان تشکر کرد و گفت: خانواده ، مدرسه ، رسانه و نهادهای اجتماعی بسترهایی هستند که می توانند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به آن توجه نمود و این نیاز به پیوست فرهنگی بین ارگان ها و نهادهای مرتبط دارد.

,

وی ادامه داد: ما باید با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی خود به تبیین نظام تربیتی بپردازیم و به طور عملی و اجرایی دست به کار شویم.

,

وی همچنین گفت: بزرگترین آفت کار ما گزارش کار است و اینکه هدف نهایی ما در انجام بسیاری از فعالیت ها به طور خاص ارائه گزارش است ، حال آنکه هدف باید انجام بهترین شکل کار باشد. ما نظریه پرداز زیادی داریم اما اجرائیات ما ضعیف است و باید سعی کنیم اجرائیات را تقویت کرده و این نظریه ها را به متن جامعه ببریم.

,

در انتهای این جلسه معصومه اجاقی با مقاله چرایی خیانت زنان به مردان، زهرا شکرایی با مقاله ای در زمینه آسیب های اجتماعی و زهرا بیرامی با مقاله ای در خصوص فضای مجازی  سه پژوهشگری بودند که از آنها تجلیل شد.

,

توکلی دبیر کارگروه تعداد مقالات ارائه شده به این کارگره در زمینه آسیب های اجتماعی را هفت  مقاله عنوان کرد که از این بین سه مقاله انتخاب شده و از پژوهشگران تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه