اخبار داغ

هنرمند ارزشی اینجا معنا پیدا می کند +عکس

هنرمند ارزشی اینجا معنا پیدا می کند +عکس
می توان بازیگر بود و حجاب را برای خود برگزید . می توان سینماگر بود و عشق به ولایت و اسلام داشت . می توان در میان بدان هم خوب بود . می توان بهتر از این هم بود . و می توان «ما می توانیم» را معنا کرد . آری می توان ...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مرآت، کشور ما در طول تاریخ شیرزنان بسیاری را به خود دیده است . شیرزنانی که هر کدام به نوبه خود نمادی از عزت و افتخار زن مسلمان ایرانی هستند . شیرزنانی  که نه تنها الگویی برای زنان همنوع خود در جامعه هستند بلکه بسیاری از مردان نیز باید از آنان درس بگیرند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مرآت,

شیر زنان ایران اسلامی ما کم نیستند ... مادران شهدایی که جگرگوشه های خود را راهی جبهه ها کردند و وقتی پیکرهای تکه تکه شده و بی سرشان را برایشان آوردند خم به ابرو نیاوردند و گفتند "جانم فدای اسلام و میهن و رهبرم ". آری شیرزنان کشور ما کم نیستند که نه تنها در دوران جنگ و دفاع مقدس بلکه الان و در دوره جنگ فرهنگی هم بسیارند شیرزنانی که در میان راه پر فراز و نشیب این جنگ نابرابر فرهنگی و بدون تاثیر پذیرفتن از هجمه های غربی که در داخل و چه در خارج پرچم فرهنگ غنی اسلام را به دوش می کشند .

,

اما شاید کمی غریب باشد که بر دوش کشیدن پرچم فرهنگ اسلامی و ولایت مداری در میان اقشاری رقم بخورد که ابتذال و فساد فرهنگی در آن بیداد می کند . ابتذال در میان بازیگران و هنرمندان سینما که به جای الگو بودن برای جوانان این مرز و بوم به عنوان مانکن های فرهنگ غربی خود را در معرض نمایش می گذارند.

,

 

,

, ,

 

,

در حالی که عکس‌های آتلیه‌ای بسیاری از بازیگران زن به وفور در اینترنت وجود دارد و هر روز نیز بر تعداد آن با انواع و اقسام آرایش‌ها افزوده می‌شود، یکی از بازیگران زن ایران با شجاعتی مثال‌زدنی رسما اعلام کرد که از حالا تا زمانی که به زیر خاک برود، حجابش چادر خواهد بود. «الهام چرخنده» که مردم ایران بیشتر او را با نام «زیور» در سریال «آوای باران» می‌شناسند، چند ماهی است که به دلیل اتخاذ برخی مواضع در رسانه‌ها حضور فعالی دارد. ماجرا از آن‌جا آغاز شد که در روزهای نخست سال او با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، سال نو را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و البته مورد هجمه جریان روشنفکری در سینما قرار گرفت، رسانه‌های بیگانه او را تخریب کردند، کسی شیشه‌های اتومبیل‌اش را خرد کرد و ... او اما حالا تیر خلاصی را به همه کسانی که سعی داشتند تا در مواضع جدید او تغییری به‌وجود آورند، زد تا دیگر حرفی در میان نباشد؛ چرخنده در مقابل دوربین، رسما اعلام کرد که برای همیشه چادری خواهد بود.

,

چادر او حالا بیشتر از این‌که یک نشانه برای حجاب باشد، یک پرچم است در جبهه فرهنگی.

,

 

,

, ,

 

,

آری هنرمند ارزشی اینجا معنا پیدا می کند . هنرمندی که نه تنها از انتقادات و توپ و تشرهای هم قشرهای خود خم به ابرو نمی اورد بلکه در مقابل این نوع انتقادهای گستاخانه همکاران با شجاعت تمام و در مقابل رسانه ها حجاب چادر را برمی گزیند .

,

و شاید اینجا بود که الهام چرخنده  با برگزیدن چادر به عنوان یک حجاب برتر توسط یک بازیگر دل بسیاری را شاد کرد . دل مادران شهدایی که برای حفظ همین چادرها به خون غلطیدند. بازیگری که رهبر و شهدا برای او افتخارند. بازیگری که به جرم عاشقی به ولایت کتک می خورد .  بازیگری که دلشکستگی اش از سنگ اندازی های مخالفان را با یادآوری کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند "زمانی ناراحت باشید که دشمن از شما تعریف کند" آرام می کند.  بازیگری که از تبدیل شدن ارزش ها به ضد ارزش ها در کشور نگران است و می گوید : بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد.

,

بازیگری که خود را یک بانوی مسلمان ایرانی معرفی می کند و حجاب چادر را برای همیشه برای خود برمی گزیند .

,

 

,

, ,

 

,

اینجاست که می توان در میان موجی از بی بندو باری ها و به سقوط رفتن ها که در جامعه رایج شده به بازگشتن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی امیدوار بود . می توان هنر پیشه بود و اصالت خود را حفظ کرد . می توان بازیگر بود و حجاب را برای خود برگزید . می توان سینماگر بود و عشق به ولایت و اسلام داشت . می توان در میان بدان هم خوب بود . می توان بهتر از این هم بود . و می توان «ما می توانیم» را معنا کرد . آری می توان ...

,

الهام چرخنده حالا چادر را برگزیده و گفته است که تا آخر عمر این حجابش خواهد بود. این‌که اهمیت حجاب برتر از سوی یک بازیگر رسما اعلام می‌شود، مهم‌تر از این است که او بتواند بر عهده خود وفادار بماند یا نه. به هر حال اما شجاعت او قابل تقدیر بوده و هست.

,

چادر براو مبارک باشد ان شاء‌الله

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه