اخبار داغ

همزمان با دومین سالگرد عروج لیلا حاجی بابایی انجام می شود؛

رونمایی از کتاب«شمع شهر» خاطراتی درباره یک بانوی مبلغ کاشانی

رونمایی از کتاب«شمع شهر» خاطراتی درباره یک بانوی مبلغ کاشانی
در عالم رویا دیده بود که در میان جمعی از علما قرار دارد. مقام معظم رهبری عمامه خودشان را از سر برداشته بودند و روی سر لیلا گذاشته بودند. عمامه را روی سرش محکم کرده بود. تعبیرش را پرسیده و شنیده بود که تو را برای تبلیغ دین پذیرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ کتاب «شمع شهر» به بیان خاطراتی از زندگی استاد اخلاق، مبلغه‌ی عالمه، مرحومه لیلا حاجی بابایی می‌پردازد که عمر کوتاه اما پربرکتش را در راه تبلیغ دین اسلام و بیان زیبایی‌های این دین آسمانی برای جوانان و نوجوانان صرف کرده بود و آماده‌سازی و چاپ این کتاب در کمتر از ۱۰ روز توسط شاگردانش به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

کتاب، شامل خاطرات خانواده، اطرافیان، دوستان و شاگردان این استاد است که به مناسبت دومین سال عروج این بانوی کاشانی و در قالب ۶۹ خاطره، به نیت عدد ابجد نام مبارک بانوی کربلا حضرت زینب کبری(سلام الله عیها)، آماده شده است.
علاوه بر خاطرات، در این کتاب قسمتی از دست نوشته ایشان، بخش‌هایی از سخنرانی‌ها، وصیت‌نامه و بعضی از پیام‌هایی که به مناسبت وفات ایشان صادر شده بود، نیز دیده می‌شود.

,
,

«شمع شهر» در مراسمی که امروز در کانون الزهرا(سلام الله علیها) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، به فروش می‌رسد و عواید حاصله برای مردم زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

,

بر این اساس، مراسم دیگری در روز پنجشنبه ۲۱ دی در زیارت ولی بن موسی الکاظم راوند توسط خانواده آن مرحومه برگزار خواهد شد.
کتاب «شمع شهر»، به همت شاگردان و دوستان مرحومه حاجی‌بابایی، در ۱۴۰ صفحه و در تیراژ هزار نسخه، تألیف، طراحی، چاپ و آماده توزیع شده است.
این عالمه جلیل القدر در ۲۱ دی ماه ۱۳۹۴ پس از سپری کردن چند سال بیماری سخت و طاقت فرسا، دار فانی را وداع گفت و در زیارت ولی ابن موسی الکاظم راوند کاشان، به خاک سپرده شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه