اخبار داغ

رئیس هیئت ورزشی روستایی ملایر خبر داد؛

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در ملایر

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در ملایر
رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در ملایر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با  موضوع فراغت بانشاط با ورزش برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها  ,

وی ایجاد زمینه افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان ساکن در روستاهای تابع شهرستان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد:  استفاده از پتانسیل‌های موجود در روستاهای تابعه جهت اشاعه و گسترش ورزش , ایجاد انگیزه و جذب دختران و بانوان به‌سوی ورزش در روستاها جهت سلامتی و شادابی آن‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

,

رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در چهار بخش مرکزی ،زند،سامن و جوکار برگزار می‌شود.

,

وی گفت: این جشنواره در هفته اول بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

,

بروجردی گفت: برای این جشنواره برنامه‌های ورزشی همچون بازی‌های بومی محلی، طناب‌کشی،هفت‌سنگ، دان پلان و ... در نظر گرفته‌شده است.

,

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این جشنواره اشاره کرد و گفت:  برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و انواع نان محلی و طرز تهیه و پخت آن،  جشن و سرور به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و  تجلیل و تقدیر از پرستارانی که در روستاهای تابعه به مردم روستا خدمت می‌کنند، ازجمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌شده در این جشنواره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه