اخبار داغ

به منظور مقابله با آلودگی هوا صورت گرفت:

غرس300اصله درخت در حاشیه جاده لنده به ایدنک+تصاویر

غرس300اصله درخت در حاشیه جاده لنده به ایدنک+تصاویر
به همت وتلاش رئیس وکارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در کهگیلویه وبویراحمد تعداد 300 اصله نهال درحاشیه جاده لنده به روستای ایدنک غرس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، با هدف حفظ و حراست از محیط سبز  و احیای منابع طبیعی در اقدامی زیبا رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده اقدام به غرس بیش از300اصله نهال در این جاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,
, , ,

سعید آبیار کارشناس جنگل و مرتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: کوتاهی ما در حفظ ونگهداری از محیط طبیعی وجنگلها باعث تولید آلاینده های بیشتر و متضرر شدن طبیعت و محیط زیست شده است.

,

وی افزود: توجه به امر جنگل داری باعث پیشرفت و عمران و آبادانی یک منطقه خواهد شد چرا سرسبزی و پویای یک جنگل می تواند سالانه بهترین محل برای تفرج خانواده ها شود.

,
, , ,

کارشناس جنگل و مرتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: در حقیقت محیط طبیعی و جنگلها منابع تسویه کننده هوای آلوده هستند وبه مثابه ششهایی که در بدن فعالیت  دارند عمل می کنندواگر در این زمینه کوتاهی کنیم در حقیقت خودمان را از هوای پاک وسالم محروم ساختیم.

,

وی تاکیدکرد: 300اصله نهال کهور و کنار در اراضی ملی حاشیه جاده لنده به روستای ایدنک باتوجه به دپوی زباله در جایگاه شهرداری غرس شده است.

,

آبیار اظهارکرد: امیدواریم مردم شهرستان در زمینه کاشت و نگهداری از درختان همکاری بیشتری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده داشته باشند.

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

, ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:, ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه