اخبار داغ

در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی شهرستان بهار مطرح شد:

سهم شهرستان بهار از صادرات غیر نفتی در 7 ماه اول امسال حدود 13.1 میلیون دلار بوده است

سهم شهرستان بهار از صادرات غیر نفتی در 7 ماه اول امسال حدود 13.1 میلیون دلار بوده است
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهار در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی شهرستان که صبح امروز در فرمانداری بهار برگزار شد، میزان صادرات غیر نفتی شهرستان در 7 ماه اول امسال را 13.1 میلیون دلار بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی شهرستان بهار صبح امروز در فرمانداری شهرستان بهار تشکیل شد. علی بیات رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت هدف از این جلسه را دسترسی به آمار شهرستانی صادرات و طرح مسائل و مشکلات صادرکنندگان بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

بیات در ادامه گفت: در این جلسه هماهنگی لازم با ادارات ذیربط به عمل می آید تا مشکلات صادرکنندگان حل شود و هدف ما به طور خاص روانسازی صادرات است.

,

وی در مورد آمار صادرات غیر نفتی شهرستان گفت: در این مورد برش شهرستانی موجود نیست، اما برای آنکه بتوانیم آمار دقیقی در رابطه با صادرات داشته باشیم با همکاری صادرکنندگان و کارشناسان آماری از میزان صادرات شهرستان تهیه کرده ایم که تا حدود 90 درصد به واقعیت نزدیک است.

,

بیات میزان صادرات شهرستان بهار در 7 ماه اخیر را در کل حدود 13.1 میلیون دلار از گمرک همدان بیان کرد و گفت: بیشتر اجناس صادر شده از شهرستان بهار سفال، سیب زمینی ، ظروف آلومینیومی، چینی آلات بهداشتی ، شوریجات و ترشیجات می باشد.

,

وی همچنین در مورد میزان صادرات سفال گفت: طبق این آمار در 7 ماه اول سال میزان  5.1 میلیون دلار  از گمرک همدان و میزان 9.5 میلیون دلار از کل گمرکات صادرات سفال داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه