اخبار داغ

مظلومیتی که باید دیده شود؛

کم لطفی اداره ارشاد شهرستان بافت با اهالی رسانه و خبرنگاران

کم لطفی اداره ارشاد شهرستان بافت با اهالی رسانه و خبرنگاران
سوال اینجاست که اگر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستانها با خبرنگاران و اهالی رسانه نامهربانی می کند و بجای حمایت از آنها را طرد نماید، پس کی باید پشت این عزیزان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ همایش دوستداران کتاب شهرستان بافت شب گذشته با همکاری اداره ارشاد شهرستان با حضور مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در سالن همایشها برگزار شد اما جای اهالی رسانه خالی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از , اقطاع, ؛ همایش دوستداران کتاب شهرستان بافت شب گذشته با همکاری اداره ارشاد شهرستان با حضور مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در سالن همایشها برگزار شد اما جای اهالی رسانه خالی بود.,

که این همایش با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله شعرخوانی و اجرای سرودبرنگاران و اصحاب رسانه همراه بود.

,

نکته قابل تامل که روح خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان را خدشه دار کرده، عدم همکاری مسوولین اداره ارشاد شهرستان در اطلاع رسانی اخبار همایشها و برنامه های مربوطه است که البته در برنامه ای قبلی همچون همایش شب شعر و سایر برنامه های فرهنگی شهرستان برگزارشد اما اداره فرهنگ و ارشاد که متصدی این امر و همکاری با اهالی رسانه است از دعوت خبرنگاران همچون خبرنگار صدا و سیما، پایگاههای خبری دارای مجوز و سایر سرباز میزند.

,

سوال اینجاست که اگر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستانها با خبرنگاران و اهالی رسانه نامهربانی می کند و بجای حمایت از آنها را طرد نماید، پس کی باید پشت این عزیزان باشد،اگر مسوولین در را بر روی رسانه های رسمی می ببندند، این سبب داغ شدن و تقویت فضای غیررسمی مجازی میشود.

,

اصحاب رسانه تلاش می کنند فضا را برای توسعه و پیشرفت کشور مهیا کنند، پس مسوولین بایدجایگاه و نقش مطبوعات و رسانه را در اندازه واقعی خود بشناسند تا حس همدلی و هم نظری با رسانه ها ایجاد شود.

,

همچنین رسانه و مطبوعات محل آگاهی دادن و نقد صحیح و ترویج اخلاق و انصاف است، رسانه میدان دوستی و محل انسجام و همبستگی ملی است، جامعه نیازمند مطبوعات، خبرگزاری و رسانه هایی است که مورد وثوق باشند و مرجعیت سیاسی و اجتماعی در جامعه داشته باشند، همه به دنبال چنین مطبوعاتی حرکت خواهند کرد.

,

امروز همه نیازمند درک صحیح و واقعی از منافع ملی و فرصت های تاریخی پیش روی کشور هستند و مطبوعات به عنوان نهاد واسط مهم میان جامعه و حکومت، محل مساله شناسی هستند و می توانند به راهکارها و راه حل های واقعی برای چالش های اصلی کشور برسند.

,

در شرایط امروز با توجه به تکنولوژی های جدید شاهد گسترش رسانه های غیر حرفه ای هستیم که می توانند فرصت باشند، ولی اگر رسانه های حرفه ای را از بین ببرند خود به عنوان تهدید برای آن ها مطرح می شوند.

,

گزارش از: توکلی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه