اخبار داغ

وزیر دفاع خبر داد:

حضور بیش از 10 هزار حافظ قرآن در نیروهای مسلح/ نظامیان عهده‌دار رسالت سنگین مبارزه با آمریکا

حضور بیش از 10 هزار حافظ قرآن در نیروهای مسلح/ نظامیان عهده‌دار رسالت سنگین مبارزه با آمریکا
وزیر دفاع با بیان اینکه بیش از 300 حافظ کل قرآن در نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: بیش از 10 هزار نفر از نیروهای مسلح نیز حافظ یک جزء تا 30 جزء قرآن کریم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه حوزه‌های دفاعی مجموعه‌های متعددی از جمله نیروی زمینی، نیروی دریایی، سایبری، نیروی هوایی و ... هستند، اظهار کرد: وزارت دفاع، مجموعه پشتیبانی از نیروهای مسلح است که امروزه این نیروها رسالت سنگین مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام را که بزرگترین آن‌ها آمریکاست بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

وی ادامه داد: حمایت موثری که از محور مقاومت شد نمونه شاخص قدرت و موفقیت نیروهای مسلح بود زیرا تمام کشورهای ضداسلامی دنیا در جبهه مخالف نیروهای مقاومت قرار داشتند، البته شهدا نیز نقش بزرگی را در این عرصه داشته‌اند.

,

وزیر دفاع با بیان اینکه بیش از 300 حافظ کل قرآن در نیروهای مسلح وجود دارد، عنوان کرد: همچنین بیش از 10 هزار نفر از نیروهای مسلح نیز حافظ یک جزء تا 30 جزء قرآن کریم هستند.

,

وی از مدارس و مهد‌الرضاهای متعدد نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی متعدد با حمایت روحانیت در راستای تقویت اعتقادات این قشر تاثیر گذار فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه