اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی:

تاکید رهبر معظم انقلاب بر خطر جریان نفوذی در کشور/مجلس و نهادهای قضایی، مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند

تاکید رهبر معظم انقلاب بر خطر جریان نفوذی در کشور/مجلس و نهادهای قضایی، مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند
یک تحلیلگر سیاسی گفت: مجلس و نهادهای قضایی باید برای پیگیری مطالبات به حق مردم، به صورت جدی وارد عمل شوند، چراکه اگر این رسیدگی انجام نشود، کشور شاهد تکرار فتنه‌ها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد یاری از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به سخنرانی روز سه‌شنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم، گفت: مثلث شوم غربی، عبری و عربی برای براندازی نظام اسلامی تشکیل شده و این عوامل برای صدمه زدن به نظام اسلامی بیش از پیش در حال فعالیت هستند چراکه با شکست آنها در منطقه، نفوذ قدرتشان کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

شکست آمریکا و عربستان در منطقه یکی از دلایل فتنه اخیر در کشور

, شکست آمریکا و عربستان در منطقه یکی از دلایل فتنه اخیر در کشور, شکست آمریکا و عربستان در منطقه یکی از دلایل فتنه اخیر در کشور,

یاری با اشاره به اجماع دشمنان برای کاهش قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر کشور، شعارهایی علیه موفقیت و دستاورد ما در سوریه از سوی اغتشاش‌گران سر داده شد که این خط فکری از خارج از مرزها شکل گرفته بود و در قالب یک جریان داخلی ارائه می‌شد.

,

وی افزود: به نظر می رسد یکی از مهم‌ترین دلایل فتنه ۹۶ این است که ایران توانسته آمریکا را در سال ۵۷ از کشور و در دهه ۹۰ نیز از منطقه بیرون کند، که این امر شکست سنگینی برای آمریکا و عربستان بوده و هزینه‌های زیادی برای آنان به همراه داشته است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حاکمیت مرکزی ایران برای اولین بار در طول تاریخ ۲۰۰ ساله خود، توانسته امنیت را تا مدیترانه گسترش دهد. پیروزی منطقه‌ای ایران، دستاوردهای بسیاری را در اقتصاد، سیاست و امنیت به همراه داشته است، اما دشمن با القائات خود قصد دارد این مسئله نادیده گرفته شود؛ به همین دلیل شعارهای اغتشاش‌گران علیه جریان مقاومت بود.

,

غفلت و اشرافی‌گری مسئولان موجب نارضایتی مردم شده است

, غفلت و اشرافی‌گری مسئولان موجب نارضایتی مردم شده است, غفلت و اشرافی‌گری مسئولان موجب نارضایتی مردم شده است,

یاری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص غفلت مسئولان بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور رویکرد اشرافی‌گری مسئولان برای مردم قابل تحمل نیست؛ چراکه فخرفروشی و دریافت حقوق‌های نجومی سبب کاهش اعتماد مردم می‌شود که این مسائل نیازمند اصلاح رویه است.

,

وی یادآور شد: اختلاس و بالاکشیدن سپرده‌های مردم از سوی برخی موسسات مالی و بی‌توجهی‌های مسئولان نسبت به این مسئله، از جمله مشکلات مردم بوده که مسئولیت آن متوجه دولت است. در این خصوص مجلس باید به وظایف خود عمل کرده و در این مسائل سکوت نکند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در خارج از کشور و ایجاد بستر مناسب از سوی برخی عوامل داخلی برای ایجاد بحران و فتنه در کشور، اضافه کرد: از سال ۵۷ تاکنون، با مهیاشدن بسترهای لازم برای جریان نفوذی در بدنه دولت ها، فتنه‌های گوناگونی برای کشور ایجاد شده است. نفوذی‌ها سعی دارند تا با کاهش کارآمدی و مشروعیت نظام و به دنبال آن کاهش اعتماد عمومی مردم، نظام اسلامی را از بین ببرند.

,

 تاکید رهبر معظم انقلاب بر خطر جریان نفوذی در کشور

, تاکید رهبر معظم انقلاب بر خطر جریان نفوذی در کشور, تاکید رهبر معظم انقلاب بر خطر جریان نفوذی در کشور,

یاری گفت: حدود ۲ سال است که رهبر معظم انقلاب بر مسئله جریان نفوذی و خطرات آن برای کشور تاکید دارند که نمونه این جریان نفوذی در تیم مذاکرات هسته‌ای مشاهده و سبب ایجاد خسارت محض برای کشور شد.

,

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی همیشه در صحنه هستند، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر درصد بسیار محدودی از کشور را دربر می‌گرفت که لیدرهای اغتشاشگران به صورت تیم‌های عملیاتی و  ارتباط‌گیری با سازمان مجاهدین خلق، از یک شهر به شهر دیگر منتقل می‌شدند تا با نفوذ در میان اعتراضات اقتصادی به حق مردم آشوب به پا کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: حساب مردم از اغتشاش‌گران جداست. به همین دلیل حضور به موقع و پررنگ مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب، بی‌نظیر بود که این حضور در تمام شهرهای کوچک و بزرگ کشور صورت گرفت.

,

یاری با تاکید بر اینکه جریان نفوذی کدهای غلطی را به مردم می‌دهد، گفت: جریان نفوذی در کشور، در بیانیه‌های خود به صورت تلمیحی اشاره می‌کند که چیزی به نام دشمن خارجی وجود ندارد؛ در حالیکه مقامات کشورهای غربی و عربی به برنامه‌ریزی علیه ایران اعتراف کرده‌اند. جریان نفوذی با دادن کدهای اشتباه سعی دارد نقش دشمن را در حوادث اخیر نادیده بگیرد تا به نتایج دلخواه برسد.

,

مسئولان برای شنیدن مشکلات مردم از اتاق‌های خود بیرون بیایند

, مسئولان برای شنیدن مشکلات مردم از اتاق‌های خود بیرون بیایند, مسئولان برای شنیدن مشکلات مردم از اتاق‌های خود بیرون بیایند,

وی با اشاره به اینکه خطر جریان نفوذی داخلی از دشمنان خارجی جدی تر است، افزود: جریان نفوذی سعی دارد تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد که این امر باید مد نظر مسئولان و نیروهای امنیتی قرار گیرد و برخورد با این جریان داخلی، از اولویت بالاتری برخوردار باشد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره اینکه بیان درخواست‌های به حق مردم منافاتی با اصل نظام ندارد، ادامه داد: مسئولان و دولتمردان باید با خارج شدن از اتاق های خود، صدای مردم را بیشتر بشنوند و به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، به مسائل مهم‌تری بپردازند تا فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهند.

,

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهی برای حل مشکلات اقتصادی مردم

, اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهی برای حل مشکلات اقتصادی مردم, اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهی برای حل مشکلات اقتصادی مردم,

یاری افزود: مجلس و نهادهای قضایی باید برای پیگیری مطالبات به حق مردم، به صورت جدی وارد عمل شوند، چراکه اگر این رسیدگی انجام نشود، کشور شاهد تکرار فتنه‌ها خواهد بود.

,

وی خاطر‌نشان کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم اگر با اراده دولتمردان و بیدار شدن از خواب غفلت همراه باشد و همچنین سیاست‌های اقتصادمقاومتی اجرایی شود، ظرف مدت ۱ سال تورم و بیکاری در کشور کاهش می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه