اخبار داغ

آموزش نیروی انسانی ماهر لازمه پیشرفت شهرستان

آموزش نیروی انسانی ماهر لازمه پیشرفت شهرستان
مسئول فنی و حرفه ای فامنین گفت:با شناسائی ظرفیت ایجاد توسعه فعالیتها در روستاها و رشته ها و مشاغل حرفه ای مورد نیاز و بسترسازی مناسب،میتوان زمینه ایجاد توسعه پایدار روستائی در شهرستان را با آموزش نیروی انسانی ماهر ایجاد نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود دارپوی درگفتگو با آوای فامنین، درخصوص وضعیت آموزش های فنی و حرفه ای در سطح شهرستان،اظهار کرد:در سال96 براساس برنامه ریزی های انجام شده 32 هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه ای در بخش های مختلف:صنوف و اتحادیه ها 2000 نفرساعت ،بخش شعب شهری 30 هزار نفر ساعت،بخش کاهش آسیب های اجتماعی 8 هزار نفرساعت که در نقاط مختلف شهرستان از روستای سراوک تا روستای آقاج توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان انجام پذیرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

وی بااشاره به نیازسنجی های انجام شده و شناسائی مکان ها و استقبال مردم از کلاسهای آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان ابراز داشت:با تعامل و همکاری دهیاران مشخصات کلی روستا،ساختار جمعیتی،آسیبها،فرصت ها،وضعیت محصولات و..مورد بررسی قرار گرفته که در سالجاری در 13 روستا کلاسهای آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده است.

,

دارپوی ابراز داشت:با شناسائی ظرفیت ایجاد توسعه فعالیتها در روستاها و رشته ها و مشاغل حرفه ای  مورد نیاز و بسترسازی مناسب،میتوان زمینه ایجاد توسعه پایدار روستائی در شهرستان را با آموزش نیروی انسانی ماهر ایجاد نمود.

,

مسئول فنی و حرفه ای شهرستان بااشاره به  برگزاری دوره کارآفرینی ویژه کارشناسان ادارات شهرستان،افزود:دوره کارآفرینی ویژه کارمندان ادارات در حال برگزاری است این دوره 50 ساعته می باشد و پس از آزمون پایانی برای پذیرفته شدگان کارت صادر می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه