اخبار داغ

نسبت جریان شبه اصلاحات با امیر کبیر چگونه است!/تجدید نظر طلبان از مصادره امیردلهای ایرانیان به دنبال چه هستند؟

نسبت جریان شبه اصلاحات با امیر کبیر چگونه است!/تجدید نظر طلبان از مصادره امیردلهای ایرانیان به دنبال چه هستند؟
امیر کبیر شخصیتی ممتاز و البته تا حدودی راز آالود در ایران معاصر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،گفتمان انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضتی استقلال طلبانه همواره در تمام این سالها از این شخصیت تاریخی با وجود بر خی شبهات در خصوص عملکردهایش در برخی موارد تاریخی به نام یک اسطوره یاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

 

,

تلاش یک جریان سیاسی برای مصادره امیر دلها

, تلاش یک جریان سیاسی برای مصادره امیر دلها,

 

,

حال اما یک جریان سیاسی با استفاده از نام امیر کبیر در تاریخ سعی در این دارد که با سو استفاده از آغازگری امیر کبیر در امر اصلاحات دیوانی و حکومتی در کشور خود را به او بچسباند .

,

 

,

, ,

 

,

 

,

در این میان نکته مهم دیگر این است که این جریان سیاسی که از اواسط دهه هفتاد آغاز شده است نام اصلاحات را بر خود قرار داده است و با استفاده از نامهای زیبایی نظیر امکییر کبیر سعی در این دارد که مخالفان خود را همچون دشمنان امیر کبیر معرفی کند.

,

 

,

جریان تجدید نظر طلب در سالهای گذشته با انتشار ویژه نامه و مطالب گسترده سعی در همذات پنداری خود با خواستگاه این مرد بزرگ تاریخ ایرانی کرده است.

,

 

,

نسبت اصلاحطلبان امروزی با امیرکبیر

, نسبت اصلاحطلبان امروزی با امیرکبیر ,

 

,

 

,

, , ,

 

,

اگر امروز به مختصات این جریان سیاسی و بازماندگان و رهروان آن نگاهی بیندازیم و سپس قیاسی با مرام و مسلک امیر کبیر اندازیم تفاوتها و تضادها بخوبی خود را نشان خواهد .

,

 

,

 

,

امیر کبیر مهمترین و بارزترین ویژگیش ضدیت با اشتعمار دولتهای غربی بوده است در حالی که این جریان در دریوزگی به دامان و غرب و حضور در سرویسهای امنیتی و جاسوسی برای ضربه زدن به میهنمان ید طولا دارد.

,

 

,

امیر ما جان در راه اعتلای ایران داد

, امیر ما جان در راه اعتلای ایران داد,

 

,

امیر کبیر جان خود را در راه مبارزه با فساد و اجنبی پرستی دربار داد و این جریان خود پیش قراول استمداد از دولتهای غربی و نگاه مثبت به دولتهای استعماری است.

,

 

,

 

,

نکته جال اینجا است که جریانی که دست امیر کبیر را از مناصب حکومتی قطع کرد ،او را خانه نشین کرد و در نهایت جان او را با تحریک کردن شاه گرفت همان جریان غربگرایی است که نمونه اش و ادامه اش همین جریان تجدی نظر طلب را ایجاد کرده است.

,

 

,

حبیب میرزایی

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه