اخبار داغ

تحولات یمن؛

به هلاکت رسیدن ۱۲ نظامی سعودی توسط تک تیرندازان انصارالله + فیلم

به هلاکت رسیدن ۱۲ نظامی سعودی توسط تک تیرندازان انصارالله + فیلم
رزمندگان انصارالله یمن موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نظامی رژیم سعودی را در جبهه های مختلف به هلاکت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صاحب نیوز؛ رسانه«اعلام الحربی» وابسته به مقاومت یمن با انتشار ویدیویی اعلام کرد: چند گروه از تک تیراندازان وابسته به «انصارالله» در 24 ساعته گذشته موفق شدند 12 نظامی سعودی را در جبهه های مختلف به هلاکت برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع میدانی، تک تیراندازان انصارالله مستقر در جنوب عربستان توانستند با شناسایی نظامیان سعودی و شورشیان در مناطق«الدفینه،تبه الخزان و تبه الخشباء» واقع در استان «نجران»، پنج تن از آن ها را به هلاکت برسانند.

,

از استان «تعز» واقع در جنوب یمن خبر می رسد، تک تیراندازان یمنی موفق شدند در منطقه«موزع»، سه تن از شورشیان وابسته به رژیم سعودی را از پای دربیاورند.

,

به گفته «اعلام الحربی»، سه نظامی رژیم سعودی و شورشی نیز در در منطقه«نهم» استان «الجوف» یمن توسط تک تیرندزان یمنی شکار شدند.

,

نمایشگر ویدیو

 

 
 
,

نمایشگر ویدیو

, نمایشگر ویدیو,

 

,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

هم زمان با شکار نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به «منصور هادی»، رییس جمهور مستعفی یمن، یگان موشکی انصارالله توانستند پایگاه نظامی نیروهای نخبه سعودی را در استان«نجران» در جنوب عربستان را با موشک بالستیک«قاهر M2» مورد هدف قرار دهند و شمار زیادی از نظامیان سعودی را کشته و زخمی کنند.

,

هزاران نظامی سعودی و شورشی وابسته به منصور هادی در سه سال گذشته در جبهه های داخلی و خارجی یمن توسط رزمندگان انصارالله به هلاکت رسیده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه