اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

نقش آمریکا در آشوبهای داخلی ایران غیر قابل انکار است/ دستگاه قضایی مزدوران را به اشد مجازات محکوم کند

نقش آمریکا در آشوبهای داخلی ایران غیر قابل انکار است/ دستگاه قضایی مزدوران را به اشد مجازات محکوم کند
ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نمازجمعه این هفته؛ به موضوع اغتشاشات اخیر، نقش دشمنان در به آشوب کشیدن ایران و تصمیمات جدید ترامپ درمورد برجام پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ با اشاره به نقش دشمنان در آشوبهای اخیر ایران،عنوان کردند: به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی همواره در دنیا بااقتدار و عزتمند است و البته در مورد اغتشاشات اخیر، دستگاه قضایی باید مزدوران را به اشد مجازات محکوم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

 

,

امام‌جمعه نهاوند:دشمنی آمریکایی‌های با مردم ایران تمام‌شدنی نیست

, امام‌جمعه نهاوند:دشمنی آمریکایی‌های با مردم ایران تمام‌شدنی نیست, امام‌جمعه نهاوند:دشمنی آمریکایی‌های با مردم ایران تمام‌شدنی نیست,

امام‌جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوع اغتشاشات اخیر اشاره کرد وگفت: حمایت آمریکایی‌ها از اغتشاشگران و دخالت در امور داخلی کشورمان نشان داد که آمریکایی‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و دشمنی آن‌ها تمام‌شدنی نیست.

,

 

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در ادامه عنوان کرد: به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف بعد از انقلاب و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی امروز در دنیا بااقتدار و عزتمند است.

,

 

,

وی اظهار داشت: حضور مردم همیشه درصحنه در روزهای دشوار انقلاب گره‌گشا بوده است و نشان می‌دهد که مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و دست از انقلاب برنمی‌دارند.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در همه‌سال‌های بعد از پیروزی انقلاب از انواع توطئه‌ها برای متوقف کردن حرکت عزتمند ملت ایران استفاده کردند که همواره شکست‌خورده‌اند.

,

 

,

وی بیان داشت: دراتفاقات اخیر نیز آمریکایی‌ها با حمایت از اغتشاشگران نشان دادند تا چه اندازه با انقلاب اسلامی و ملت ایران دشمن هستند و دشمنی آن‌ها با مردم ایران تمام‌شدنی نیست.

,

 

,

مغیثی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم فرمودند به فضل خدا ملت ایران همه مشکلات را حل می‌کند و مردم ایران نیز مانند گذشته دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و ناکام می‌کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر به مسئله مهمی اشاره کردند و فرمودند که باید بین مطالبات به‌حق مردم و اغتشاشات فرق قائل شویم و مسئولان به مطالبات مردم توجه داشته باشند و درصدد رفع آن‌ها برآیند.

,

 

,

امام جمعه بهار: آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور نقش داشت

, امام جمعه بهار: آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور نقش داشت, امام جمعه بهار: آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور نقش داشت,

امام جمعه شهر بهارنیز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی به بیان ویژگی های تقوا و مومنان تقوا پیشه پرداخت و گفت: تقوا درجات مختلفی دارد و ملاک برتری انسانها نزد خداوند تقواست.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا در بخش دیگری از سخنانش امروز را روز تصمیم  بزرگ برای ترامپ عنوان کرد و گفت: امروز روزی است که رئیس جمهور امریکا در تمدید یا عدم تمدید تحریم های امریکا علیه ایران باید تصمیم بگیرد  و وی در این مورد دچار سردرگمی است.

,

 

,

وی در ادامه به دست داشتن امریکا در اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان ما همواره در پی ایجاد مشکل در کشور بوده اند و همین باعث شد که امریکا و دشمنان ما از اعتراضات به حق مردم سوء استفاده کنند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد:خواب پریشان آمریکا برای ایران با پشتیبانی ملت تعبیر نخواهد شد

, امام جمعه اسدآباد:خواب پریشان آمریکا برای ایران با پشتیبانی ملت تعبیر نخواهد شد, امام جمعه اسدآباد:خواب پریشان آمریکا برای ایران با پشتیبانی ملت تعبیر نخواهد شد,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد هم با اشاره به روایتی از ائمه اطهار(ع)، مردم را به پارسایی توصیه کرد و گفت: کسی که پارسایی اش افزایش یابد، از گناهان و خطاهایش کم می شود.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم، به قدردانی ایشان از مردم اشاره ای داشت و اظهار کرد: ایشان خطاب به مردم ایران فرمودند که هزار بار از مردم تشکر کنم چرا که مردمی با بصیرت اند و می دانند لحظه حرکت چه زمان است.

,

 

,

وی به عصبانیت آمریکا از ملت ایران از دیدگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: اگر این ملت نبود حکومت و انقلابی وجود نداشت.

,

 

,

حسینی مجد با بیان اینکه ملت ایران با شرف و عزت زندگی کرده اند و زیر بار ذلت نخواهند رفت، گفت: به امید الهی و با کمک پروردگار روز به روز این عزت بیشتر و مشکلات اقتصادی هم بهتر خواهد شد.

,

 

,

وی همچنین به هدف نهایی آمریکا از دیدگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: هف دشمن براندازی نظام اسلامی است که با حضور و پشتیبانی ملت این خواب پریشان دشمن تعبیر نخواهد شد.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد گفت: رهبرانقلاب فرمودند که آمریکا بشدت عصبانی است، طوری که نه تنها از من بلکه حکومت و مردم عصبانی است چون از این حرکت عظیم شکست خورده اس و با توطئه به دنبال این است که زهرخود را بریزد.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبرانقلاب یکی از ابزارهای اقتدار ملت را جوانان دانست و گفت:  جوان مومن ما همین حضور قدرتمندانه آنان در منطقه و قدرت دفاعی کشور است و دشمن  میخواهند ایمان و مومن بودن را از جونان ما بگیرند .

,

 

,

حسینی مجد در پایان سخنانش از دستگاه قضا خواست  میهن فروشان و مزدوران را به اشد مجازات محکوم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه