اخبار داغ

امیر خجسته در جمع مردم قهاوند عنوان کرد؛

مسئولان بدانند هر خطایی در حال حاضر گناهی نابخشودنی است

مسئولان بدانند هر خطایی در حال حاضر گناهی نابخشودنی است
نماینده مردم قهاوند و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تمامی جزئیات موجود در بودجه مداخله کرده و جلوی بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را خواهد گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جهادپرس،امیر خجسته در جمع مردم قهاوند با اشاره به این که فشار اقتصادی مهمترین مشکل مردم کشور است اظهار داشت: بالا بردن عمدی نرخ دلار و اخباری که از جزییات بودجه ۹۷ و وضع اقتصادی کشور در شبکه های اجتماعی پخش شد، شوکی به بدنه اجتماع وارد کرد که خیلی زود موجب افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهادپرس,

امیر خجسته گفت: مجلس در تمامی جزئیات موجود در بودجه مداخله کرده و جلوی مسائلی اعم از بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را خواهد گرفت.

,

 نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: یارانه ها را برای این ایجاد کردیم که توزیع متوازن و عادلانه منابع مالی برای تمامی مردم کشور داشته باشیم نه این که سالها در حذف یارانه افراد ثروت مند تعلل کنیم و بعد از آن به یک باره تصمیم به حذف یارانه نیمی از جامعه بگیریم.

,

 نماینده مجلس دهم گفت: توطئه ها یکی پس از دیگری برای نا امن کردن منطقه و کشور ما در حال برنامه ریزی است. تشکیل گروه تروریستی داعش و حمله به عراق و سوریه ، پشت پا زدن به برجام با تصویب تحریم های یک جانبه آمریکایی، رفراندوم تشکیل کشور مستقل کرد نشین، انتقال سفارت آمریکا به قدس و در حال حاضر دمیدن یاس و نا امیدی در درون جامعه و کشور تمام نشان از آن دارد که اتاق فکر استعمار لحظه ای برای نابودی ایران دست روی دست نمیگذارد.

,

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در این برهه حساس مسئولین کشور باید با تامل بیشتری عمل کنند و هر خطایی در حال حاضر گناهی نابخشودنی است. این که در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی، قاچاق و رانت دست روی دست بگذاریم و مشکلات مردم را با توسل به جیب خود آنها حل کنیم شرایط را بدتر و بدتر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه