اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

فتنه آمریکایی و سعودی با بصیرت و اتحاد مردم ایران اسلامی پایان یافت/ دشمن از نقاط ضعف سوءاستفاده می‌کند/دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود

فتنه آمریکایی و سعودی با بصیرت و اتحاد مردم ایران اسلامی پایان یافت/ دشمن از نقاط ضعف سوءاستفاده می‌کند/دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود
آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستانهای استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد،  ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردمد که در ادامه مشروح خطبه ها را با هم می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

کرمانشاه

, کرمانشاه,

دشمن از نقاط ضعف سواستفاده می‌کند/لزوم تلاش مسئولان در رفع مشکلات

, دشمن از نقاط ضعف سواستفاده می‌کند/لزوم تلاش مسئولان در رفع مشکلات,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، گفت: همه شما و خودم را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می کنم.

وی تقوا را راهکار فایق آمدن بر رفع مشکلات دانست و افزود: باید تقوا را سرلوحه تمام اعمال و ابعاد زندگی قرار داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم قم با ایشان گفت: دشمن مانند مگس است و مگس و میکروب روی زخم می‌نشیند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیکاری، گرانی، تورم و قاچاق را به زخم تشبیه کرد، تصریح کرد: براین اساس باید زخم‌ها را مسئولان التیام ببخشند و راه استفاده دشمن را ببندند.

وی با باین اینکه دولت قادر به برطرف کردن این زخم‌ها است، گفت: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی نگذاریم زخم به وجود بیاید.

این مسئول افزود: ما همچون کشورهای چین یا ژاپن که حتی خانه‌ها کارگاه تولیدی هست، باید به‌دنبال اشتغال و رونق کسب و کار و مقابله با قاچاق و واردات بی‌رویه باشیم.

وی همچنین عدم توان جوانان برای تامین مسکن و نداشتن اشتغال برای ازدواج را چون زخم دانشت و تصریح کرد: طبقه ضعیف نباید تحت فشار باشد و همه مسئولان نسبت به ضعفا وظیفه دارند تا کار و کسب را رونق ببخشند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیکاری را ریشه‌کن کنند و با حفظ وحدت و همدلی جلوی سواستفاده دشمن از برخی کاستی‌ها را بگیرند.

وی با بیان اینکه همه باید از ثروت ایران اسلامی بهره‌مند شوند، گفت: چرا در این کشور باید اختلاس‌های چند هزار میلیاردی وجود داشته باشد؟ مسئولان باید این معضل را ریشه‌کن کنند.

امام جمعه کرمانشاه اشاره ای به برخی اغتشاشات طی روزهای اخیر داشت و گفت: دشمنان از نقاط ضعف موجود سواستفاده می کنند.

وی راهکار مقابله با دشمنان را رفع این نقاط ضعف دانست و گفت: مسئولان باید نقاط ضعف را در کشور مرتفع کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اتفاقات هفته گذشته را سبب ناکامی توطئه‌های آمریکا به‌خاطر ایمان و اتحاد و هوشیاری ملت دانست.

وی افزود: دشمن ایران اسلامی معنای ایمان، هوشیاری، اتحاد ملت را نمی‌فهمد و آگاه باشیم که هر اقدام آمریکا ضد ملت ایران و اسلام بوده است که ایستادگی و نبرد ملت در برابر اقدامات ضدملت آمریکا قرار گرفته است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: توطئه‌های آمریکا در ۴۰ سال گذشته برای حذف ایران و تفکر اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: ریشه تمام توطئه‌ها ضد ملت ایران اسلامی، انقلاب و اسلام است و تمام حرکات دشمن در عرض ۴۰ ساله گذشته با پاتک‌هایی همچون راهپیمایی هفته گذشته ملت ایران اسلامی روبه‌رو شده است.

به گفته علما، ملت با قدرت ۸۰ میلیونی در برابر آمریکا ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب حضور دشمن را ریشه‌کن کرده است و آنها که زمانی نفت و گاز مجانی می‌گرفتند و تمام کشور در اختیارشان بود،  پس از انقلاب و قطع دستشان از اموال ملت عصبانی شدند و ضد ملت و اسلام دست به توطئه‌های مختلف زدند.

امام جمعه کرمانشاه بار دیگر به اتفاقات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اتفاقات با اتاق فکر استکبار صورت گرفت و آتش بیار معرکه نیز منافقان بودند که دستشان به خون ۱۷هزار ایرانی آلوده است.

وی تاکید کرد: آگاه باشیم که دشمن می‌خواهد افکار ملت به ویژه جوانها را تغییر بدهند اما ملت سرفراز ایران اسلامی همچون دفاع مقدس امثال شهید حججی‌ها را در برابر توطئه دشمن معرفی می‌کند.

این مسئول افزود: مردم بیدار و آگاه با راهپیمایی در سراسر کشور جواب رئیس‌جمهور نیمه عاقل آمریکا را دادند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در قدردانی از ملت ایران گفت: یک عده‌ای محروم هستند و حق دارند اعتراض کنند اما سواستفاده از این حق جایز نیست و اعتراضات به غیر از این است که حسینیه آتش بزنند، اهانت کنند و پرچم آتش بزنند.

آیت الله علما اشاره ای نیز به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ترس ایران از آمریکا داشت و تصریح کرد: ایران اگر از آمریکا می‌ترسید این کشور را دهه ۵۰ از این سرزمین بیرون نمی‌کرد. اگر می‌ترسید جوان‌ها آمریکا را از سفارتخانه بیرون نمی‌کردند و اگر می‌ترسید در چند سال اخیر از منطقه خاورمیانه بیرون نمی‌کرد.

آیت‌الله علما اشاره ای به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) طی امروز ۲۲ دی ماه داشت و گفت: ۲۶ دی ماه نیز سالروز فرار شاه معدوم از کشور است.

وی همچنین اشاره ای به شهادت نواب صفوی، طهماسبی برادران واحدی و ذوالقدر که از فداییان اسلام بودند، داشت و گفت: اقتدار نظام اسلامی مرهون خون این شهدا است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به ۲۹ دی ماه روز غزه اشاره داشت و بر دفاع از مستضعفین و مبارزه با استکبار و ظلم به عنوان ارکان اصلی دین اسلام تاکید کرد.

 

اسلام آبادغرب

مسئولان در زمینه رفع مشکلات معیشتى مردم و مبارزه با فساد اقتصادى اهتمام بورزند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز اظهار کرد: با مرورى بر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر نشان مى‌دهد که یک برنامه‌ریزى دقیق و تقسیم کار منظم براى برهم زدن امنیت و اقتدار ملى ایرانیان در حال شکل‌گیرى است.
اظهارات مقام‌هاى آمریکایى حاکى از آن است که فکر و ایده اغتشاش از واشنگتن صادر شده است. فعال بودن قارون‌هاى سعودى در فضاى مجازى؛ توئیتر، تلگرام و اینستاگرام هم نشانگر آن است که پول و اعتبار را سعودى‌ها پرداخته‌اند.


وی افزود: نمونه‌بردارى از دستگیرشدگان هم نشان مى‌دهد «اجرا» را «منافقین» قدیم و جدید و «سلطنت‌طلبان» و «تکفیرى‌ها» بر عهده دارند.
در نگاه اولیه همه‌چیز طبیعى است. بالأخره با شکست داعش در عراق، سوریه، لبنان و نیز شکست خفت‌بار آل سعود در یمن و از همه مهم‌تر شکست رژیم صهیونیستى در تجزیه کشورهاى منطقه با رفراندوم در کردستان عراق و نیز پیروزى‌هاى روزافزون انقلاب اسلامى، یک تحرکى باید دشمنان اسلام و ایران براى جبران شکست‌هاى خود داشته باشند. این‌که چند عدد فریب‌خورده یا مزدور را در خیابان‌هاى تهران اجیر کنند و چند سطل زباله را آتش بزنند و شعارى بدهند، کمترین کارى است که مى‌توانند انجام دهند.


امام جمعه شهرستان گفت: بدون‌تردید مردم، مشکلات معیشتى دارند، مطالبات اقتصادى دارند، گلایه از عدم برخورد جدى با مفاسد دارند، قاعدتاً باید اگر اعتراضى در راهپیمایى هم باشد، شعارها ناظر به رفع این گرفتارى‌ها باشد اما نوع شعارها نشان می‌دهد که اصلاً ناظر به این مسائل و مشکلات نبود و همه داد و فریادها معطوف به ادامه و استمرار تتمه شعارهاى ساختارشکن فتنه ۸۸ است. 


وی افزود: ملت ایران و ملت‌هاى جهان بارها در تظاهرات خود پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده‌اند. پرچم‌سوزى در اغتشاشات اخیر عمق کینه و انتقام آمریکا و اسرائیل را نشان مى‌دهد و این قطعاً یک دستور بوده که اجرا شده است. 
غرب به‌ویژه آمریکا فکر کرده برخى نارضایتى‌هاى مردم مى‌تواند بستر خوبى براى شروع فتنه جدید باشد. نطفه فتنه نبرد نرم جدید آمریکا با مقاومت مردم، هوشیارى دستگاه‌هاى امنیتى و برخورد جدى قضائى، منعقد نشد و به‌زودى مسئولین، خائنین به ملت را معرفى نموده و به اشد مجازات خواهند رساند.


خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار خود با مردم قم به مناسبت ۱۹ دى، به تبیین جنبه‌هاى مختلف این فتنه جدید پرداختند. رهبر معظم انقلاب با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهاى اخیر، به تشریح ابعاد و لایه‌هاى مختلف توطئه دشمنان براى سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند 
و با بیان سخنان مهمى خطاب به آمریکایى‌ها، مسؤولان کشور و مردم تأکید کردند: ایستادگى و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه‌ورزى دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و به‌ویژه طبقات ضعیف غافل شوند. ایشان در این بیانات علاوه بر پرداختن به برخى جنبه‌هاى داخلى و مشکلاتى که وظیفه مسؤولان کشور در رسیدگى به آن‌هاست، به جنبه‌هاى خارجى و تلاش‌هاى استکبار در این عرصه نیز پرداختند و با مطرح کردن مثلث دشمنان ملت ایران در این فتنه، به آمریکا و اسرائیل به‌عنوان سران طراح این فتنه پرداختند. 
ایشان هم‌چنین به دولت عربستان به‌عنوان سرمایه‌گذارى که هزینه‌هاى فتنه‌گرى را مى‌پردازد و به گروه‌هاى منافقین قاتل و جنایت‌کاران ضد ملت ایران به‌عنوان نیروهاى میدانى این جریان پرداختند. هم‌چنین رهبر معظم انقلاب به کسانى‌که خیال رابطه با آمریکا را در خارج و داخل کشور دارند نیز متذکر شدند که نظام محکم ایستاده است و به توفیق الهى از همه ضعفها و مشکلات عبور خواهد کرد. 


حجت الاسلام مهری عنوان کرد: از این‌جهت باید توجه داشت که فتنه‌ى اخیر صرفا جنبه معیشتى و داخلى ندارد و دشمن نیز به‌دنبال طراحى و برنامه‌هایى بوده است که بتواند در ایران مشکلات ایجاد کند. ایشان گفتند: این‌بار هم ملت ایران با ایستادگى، همچون سدى محکم و ملى با قدرت تمام به آمریکا و انگلیس و لندن‌نشینان گفت که نتوانستید و بعد از این هم نخواهید توانست. رهبر انقلاب اسلامى به میلیاردها دلار هزینه و سالها شبکه‌سازى و مزدورپرورى بدخواهان مل

ت ایران براى ایجاد مشکل از دورن کشور اشاره کردند و افزودند: مسؤولان فعلى آمریکا که ساده‌لوحى آن‌ها در امور سیاسى آشکار است، این‌بار خود را لو دادند و به شبکه‌سازى و مزدورپرورى اذعان و هزینه‌هاى این طراحى را نیز با سرکیسه کردن دولت‌هاى وابسته خلیج فارس تأمین کردند تا شاید بتوانند زباله‌هاى فرارى از ایران را بازیافت و دوباره وارد میدان کنند.

 


 وی با اشاره  با این فرمایش رهبری  که اقدام دشمنان در سالهاى اخیر در راه‌اندازى هزاران شبکه مجازى و دهها کانال تلویزیونى، ایجاد جوخه‌هاى ترور و انفجار و اعزام آن‌ها به داخل مرزها و بمباران گسترده ملت با دروغ، تهمت و شایعه، خاطرنشان کردند: همه این تلاشها انجام شد تا شاید بتوانند افکار این ملت به‌ویژه جوانان را تغییر دهند اما نتیجه‌اش، شهید حُججى عزیز و دیگر شهدا بودند که در دفاع از انقلاب سینه سپر کردند. همچنین رهبرمعظم انقلاب اسلامى فرمودند: نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت تشکر مى‌کنم؛ ملت ایران حقیقتاً ملتى رشید، بابصیرت، وفادار، باهمت، زمان‌شناس و لحظه‌شناس است و مى‌داند که لحظه‌ى حرکت، چه زمانى است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد:  مسئولان محترم نسبت به مطالبات مردم شجاع و ولایت‌مدار و مقاوم ایران در زمینه رفع مشکلات معیشتى و مبارزه با فساد اقتصادى و ناهنجارى‌هاى فرهنگى اهتمام بورزند و توصیه‌هاى مقام معظم رهبرى را نسبت به اقتصادمقاومتى اجرایى کنند تا زمینه سوءاستفاده و فرصت‌طلبى استکبار جهانى و مزدوران داخلى آن‌ها را از بین ببرند.

 

صحنه

دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: هرکسی که با خداوند متعال همراه باشد از تمام بلاها به  دور است.

وی ادامه داد: یکی از  عریض و طویل ترین ادارات کشور آموزش و پرورش است که باید به این بخش توجه شود چرا که این نهاد نقش موثری در بحث تربیت و آموزش افراد دارد.

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: مردم باید از وزارت آموزش و پرورش حمایت کنند. و شورای آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است.

وی تشریح کرد : مردم ما حوادث ناگواری را در دی ماه امسال گذراندند و همه مردم چشم انتظار سخن مقام معظم رهبری بودند که راه را برای حرکت ما مشخص کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :  دشمنان نمی خواهند عزت و شکوه مردم ایران  را ببیند و اگر خدای نکرده آنها کوچکترین فرصتی پیدا کنند کشور ما وضعیتی بدتر از سوریه و عراق پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت: مسولین نباید مطالبات مردم را فراموش کنند و طبق سخنان رهبری نباید افرادی که مطالبه داشتند با کسایی که از این فرصت برای دشمنی استفاده کردند به یک چشم نگاه کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی به دنبال به دست گرفتن افکار عمومی مردم بود گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

 

روانسر

ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به  نقل از  سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسرضمن دعای خیر درپیشگاه خداوند متعال برای دور ماندن از بلاهای طبیعی به توصیه های دین در زمان بلاهای طبیعی اشاره کرد

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

 

 

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، گفت: همه شما و خودم را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی تقوا را راهکار فایق آمدن بر رفع مشکلات دانست و افزود: باید تقوا را سرلوحه تمام اعمال و ابعاد زندگی قرار داد.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم قم با ایشان گفت: دشمن مانند مگس است و مگس و میکروب روی زخم می‌نشیند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیکاری، گرانی، تورم و قاچاق را به زخم تشبیه کرد، تصریح کرد: براین اساس باید زخم‌ها را مسئولان التیام ببخشند و راه استفاده دشمن را ببندند.

,

وی با باین اینکه دولت قادر به برطرف کردن این زخم‌ها است، گفت: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی نگذاریم زخم به وجود بیاید.

,

این مسئول افزود: ما همچون کشورهای چین یا ژاپن که حتی خانه‌ها کارگاه تولیدی هست، باید به‌دنبال اشتغال و رونق کسب و کار و مقابله با قاچاق و واردات بی‌رویه باشیم.

,

وی همچنین عدم توان جوانان برای تامین مسکن و نداشتن اشتغال برای ازدواج را چون زخم دانشت و تصریح کرد: طبقه ضعیف نباید تحت فشار باشد و همه مسئولان نسبت به ضعفا وظیفه دارند تا کار و کسب را رونق ببخشند.

,

آیت الله علما خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیکاری را ریشه‌کن کنند و با حفظ وحدت و همدلی جلوی سواستفاده دشمن از برخی کاستی‌ها را بگیرند.

,

وی با بیان اینکه همه باید از ثروت ایران اسلامی بهره‌مند شوند، گفت: چرا در این کشور باید اختلاس‌های چند هزار میلیاردی وجود داشته باشد؟ مسئولان باید این معضل را ریشه‌کن کنند.

,

امام جمعه کرمانشاه اشاره ای به برخی اغتشاشات طی روزهای اخیر داشت و گفت: دشمنان از نقاط ضعف موجود سواستفاده می کنند.

,

وی راهکار مقابله با دشمنان را رفع این نقاط ضعف دانست و گفت: مسئولان باید نقاط ضعف را در کشور مرتفع کنند.

,

امام جمعه کرمانشاه گفت: اتفاقات هفته گذشته را سبب ناکامی توطئه‌های آمریکا به‌خاطر ایمان و اتحاد و هوشیاری ملت دانست.

,

وی افزود: دشمن ایران اسلامی معنای ایمان، هوشیاری، اتحاد ملت را نمی‌فهمد و آگاه باشیم که هر اقدام آمریکا ضد ملت ایران و اسلام بوده است که ایستادگی و نبرد ملت در برابر اقدامات ضدملت آمریکا قرار گرفته است.

,

امام جمعه کرمانشاه گفت: توطئه‌های آمریکا در ۴۰ سال گذشته برای حذف ایران و تفکر اسلامی بوده است.

,

وی تصریح کرد: ریشه تمام توطئه‌ها ضد ملت ایران اسلامی، انقلاب و اسلام است و تمام حرکات دشمن در عرض ۴۰ ساله گذشته با پاتک‌هایی همچون راهپیمایی هفته گذشته ملت ایران اسلامی روبه‌رو شده است.

,

به گفته علما، ملت با قدرت ۸۰ میلیونی در برابر آمریکا ایستاده است.

,

وی خاطرنشان کرد: انقلاب حضور دشمن را ریشه‌کن کرده است و آنها که زمانی نفت و گاز مجانی می‌گرفتند و تمام کشور در اختیارشان بود،  پس از انقلاب و قطع دستشان از اموال ملت عصبانی شدند و ضد ملت و اسلام دست به توطئه‌های مختلف زدند.

,

امام جمعه کرمانشاه بار دیگر به اتفاقات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اتفاقات با اتاق فکر استکبار صورت گرفت و آتش بیار معرکه نیز منافقان بودند که دستشان به خون ۱۷هزار ایرانی آلوده است.

,

وی تاکید کرد: آگاه باشیم که دشمن می‌خواهد افکار ملت به ویژه جوانها را تغییر بدهند اما ملت سرفراز ایران اسلامی همچون دفاع مقدس امثال شهید حججی‌ها را در برابر توطئه دشمن معرفی می‌کند.

,

این مسئول افزود: مردم بیدار و آگاه با راهپیمایی در سراسر کشور جواب رئیس‌جمهور نیمه عاقل آمریکا را دادند.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در قدردانی از ملت ایران گفت: یک عده‌ای محروم هستند و حق دارند اعتراض کنند اما سواستفاده از این حق جایز نیست و اعتراضات به غیر از این است که حسینیه آتش بزنند، اهانت کنند و پرچم آتش بزنند.

,

آیت الله علما اشاره ای نیز به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ترس ایران از آمریکا داشت و تصریح کرد: ایران اگر از آمریکا می‌ترسید این کشور را دهه ۵۰ از این سرزمین بیرون نمی‌کرد. اگر می‌ترسید جوان‌ها آمریکا را از سفارتخانه بیرون نمی‌کردند و اگر می‌ترسید در چند سال اخیر از منطقه خاورمیانه بیرون نمی‌کرد.

,

آیت‌الله علما اشاره ای به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) طی امروز ۲۲ دی ماه داشت و گفت: ۲۶ دی ماه نیز سالروز فرار شاه معدوم از کشور است.

,

وی همچنین اشاره ای به شهادت نواب صفوی، طهماسبی برادران واحدی و ذوالقدر که از فداییان اسلام بودند، داشت و گفت: اقتدار نظام اسلامی مرهون خون این شهدا است.

,

امام جمعه کرمانشاه همچنین به ۲۹ دی ماه روز غزه اشاره داشت و بر دفاع از مستضعفین و مبارزه با استکبار و ظلم به عنوان ارکان اصلی دین اسلام تاکید کرد.

,

 

,

اسلام آبادغرب

, اسلام آبادغرب,

مسئولان در زمینه رفع مشکلات معیشتى مردم و مبارزه با فساد اقتصادى اهتمام بورزند

, مسئولان در زمینه رفع مشکلات معیشتى مردم و مبارزه با فساد اقتصادى اهتمام بورزند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز اظهار کرد: با مرورى بر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر نشان مى‌دهد که یک برنامه‌ریزى دقیق و تقسیم کار منظم براى برهم زدن امنیت و اقتدار ملى ایرانیان در حال شکل‌گیرى است.
اظهارات مقام‌هاى آمریکایى حاکى از آن است که فکر و ایده اغتشاش از واشنگتن صادر شده است. فعال بودن قارون‌هاى سعودى در فضاى مجازى؛ توئیتر، تلگرام و اینستاگرام هم نشانگر آن است که پول و اعتبار را سعودى‌ها پرداخته‌اند.


وی افزود: نمونه‌بردارى از دستگیرشدگان هم نشان مى‌دهد «اجرا» را «منافقین» قدیم و جدید و «سلطنت‌طلبان» و «تکفیرى‌ها» بر عهده دارند.
در نگاه اولیه همه‌چیز طبیعى است. بالأخره با شکست داعش در عراق، سوریه، لبنان و نیز شکست خفت‌بار آل سعود در یمن و از همه مهم‌تر شکست رژیم صهیونیستى در تجزیه کشورهاى منطقه با رفراندوم در کردستان عراق و نیز پیروزى‌هاى روزافزون انقلاب اسلامى، یک تحرکى باید دشمنان اسلام و ایران براى جبران شکست‌هاى خود داشته باشند. این‌که چند عدد فریب‌خورده یا مزدور را در خیابان‌هاى تهران اجیر کنند و چند سطل زباله را آتش بزنند و شعارى بدهند، کمترین کارى است که مى‌توانند انجام دهند.


امام جمعه شهرستان گفت: بدون‌تردید مردم، مشکلات معیشتى دارند، مطالبات اقتصادى دارند، گلایه از عدم برخورد جدى با مفاسد دارند، قاعدتاً باید اگر اعتراضى در راهپیمایى هم باشد، شعارها ناظر به رفع این گرفتارى‌ها باشد اما نوع شعارها نشان می‌دهد که اصلاً ناظر به این مسائل و مشکلات نبود و همه داد و فریادها معطوف به ادامه و استمرار تتمه شعارهاى ساختارشکن فتنه ۸۸ است. 


وی افزود: ملت ایران و ملت‌هاى جهان بارها در تظاهرات خود پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده‌اند. پرچم‌سوزى در اغتشاشات اخیر عمق کینه و انتقام آمریکا و اسرائیل را نشان مى‌دهد و این قطعاً یک دستور بوده که اجرا شده است. 
غرب به‌ویژه آمریکا فکر کرده برخى نارضایتى‌هاى مردم مى‌تواند بستر خوبى براى شروع فتنه جدید باشد. نطفه فتنه نبرد نرم جدید آمریکا با مقاومت مردم، هوشیارى دستگاه‌هاى امنیتى و برخورد جدى قضائى، منعقد نشد و به‌زودى مسئولین، خائنین به ملت را معرفى نموده و به اشد مجازات خواهند رساند.


خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار خود با مردم قم به مناسبت ۱۹ دى، به تبیین جنبه‌هاى مختلف این فتنه جدید پرداختند. رهبر معظم انقلاب با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهاى اخیر، به تشریح ابعاد و لایه‌هاى مختلف توطئه دشمنان براى سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند 
و با بیان سخنان مهمى خطاب به آمریکایى‌ها، مسؤولان کشور و مردم تأکید کردند: ایستادگى و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه‌ورزى دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و به‌ویژه طبقات ضعیف غافل شوند. ایشان در این بیانات علاوه بر پرداختن به برخى جنبه‌هاى داخلى و مشکلاتى که وظیفه مسؤولان کشور در رسیدگى به آن‌هاست، به جنبه‌هاى خارجى و تلاش‌هاى استکبار در این عرصه نیز پرداختند و با مطرح کردن مثلث دشمنان ملت ایران در این فتنه، به آمریکا و اسرائیل به‌عنوان سران طراح این فتنه پرداختند. 
ایشان هم‌چنین به دولت عربستان به‌عنوان سرمایه‌گذارى که هزینه‌هاى فتنه‌گرى را مى‌پردازد و به گروه‌هاى منافقین قاتل و جنایت‌کاران ضد ملت ایران به‌عنوان نیروهاى میدانى این جریان پرداختند. هم‌چنین رهبر معظم انقلاب به کسانى‌که خیال رابطه با آمریکا را در خارج و داخل کشور دارند نیز متذکر شدند که نظام محکم ایستاده است و به توفیق الهى از همه ضعفها و مشکلات عبور خواهد کرد. 


حجت الاسلام مهری عنوان کرد: از این‌جهت باید توجه داشت که فتنه‌ى اخیر صرفا جنبه معیشتى و داخلى ندارد و دشمن نیز به‌دنبال طراحى و برنامه‌هایى بوده است که بتواند در ایران مشکلات ایجاد کند. ایشان گفتند: این‌بار هم ملت ایران با ایستادگى، همچون سدى محکم و ملى با قدرت تمام به آمریکا و انگلیس و لندن‌نشینان گفت که نتوانستید و بعد از این هم نخواهید توانست. رهبر انقلاب اسلامى به میلیاردها دلار هزینه و سالها شبکه‌سازى و مزدورپرورى بدخواهان مل

ت ایران براى ایجاد مشکل از دورن کشور اشاره کردند و افزودند: مسؤولان فعلى آمریکا که ساده‌لوحى آن‌ها در امور سیاسى آشکار است، این‌بار خود را لو دادند و به شبکه‌سازى و مزدورپرورى اذعان و هزینه‌هاى این طراحى را نیز با سرکیسه کردن دولت‌هاى وابسته خلیج فارس تأمین کردند تا شاید بتوانند زباله‌هاى فرارى از ایران را بازیافت و دوباره وارد میدان کنند.

 


 وی با اشاره  با این فرمایش رهبری  که اقدام دشمنان در سالهاى اخیر در راه‌اندازى هزاران شبکه مجازى و دهها کانال تلویزیونى، ایجاد جوخه‌هاى ترور و انفجار و اعزام آن‌ها به داخل مرزها و بمباران گسترده ملت با دروغ، تهمت و شایعه، خاطرنشان کردند: همه این تلاشها انجام شد تا شاید بتوانند افکار این ملت به‌ویژه جوانان را تغییر دهند اما نتیجه‌اش، شهید حُججى عزیز و دیگر شهدا بودند که در دفاع از انقلاب سینه سپر کردند. همچنین رهبرمعظم انقلاب اسلامى فرمودند: نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت تشکر مى‌کنم؛ ملت ایران حقیقتاً ملتى رشید، بابصیرت، وفادار، باهمت، زمان‌شناس و لحظه‌شناس است و مى‌داند که لحظه‌ى حرکت، چه زمانى است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد:  مسئولان محترم نسبت به مطالبات مردم شجاع و ولایت‌مدار و مقاوم ایران در زمینه رفع مشکلات معیشتى و مبارزه با فساد اقتصادى و ناهنجارى‌هاى فرهنگى اهتمام بورزند و توصیه‌هاى مقام معظم رهبرى را نسبت به اقتصادمقاومتى اجرایى کنند تا زمینه سوءاستفاده و فرصت‌طلبى استکبار جهانى و مزدوران داخلى آن‌ها را از بین ببرند.

 

صحنه

دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: هرکسی که با خداوند متعال همراه باشد از تمام بلاها به  دور است.

وی ادامه داد: یکی از  عریض و طویل ترین ادارات کشور آموزش و پرورش است که باید به این بخش توجه شود چرا که این نهاد نقش موثری در بحث تربیت و آموزش افراد دارد.

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: مردم باید از وزارت آموزش و پرورش حمایت کنند. و شورای آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است.

وی تشریح کرد : مردم ما حوادث ناگواری را در دی ماه امسال گذراندند و همه مردم چشم انتظار سخن مقام معظم رهبری بودند که راه را برای حرکت ما مشخص کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :  دشمنان نمی خواهند عزت و شکوه مردم ایران  را ببیند و اگر خدای نکرده آنها کوچکترین فرصتی پیدا کنند کشور ما وضعیتی بدتر از سوریه و عراق پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت: مسولین نباید مطالبات مردم را فراموش کنند و طبق سخنان رهبری نباید افرادی که مطالبه داشتند با کسایی که از این فرصت برای دشمنی استفاده کردند به یک چشم نگاه کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی به دنبال به دست گرفتن افکار عمومی مردم بود گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

 

روانسر

ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به  نقل از  سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسرضمن دعای خیر درپیشگاه خداوند متعال برای دور ماندن از بلاهای طبیعی به توصیه های دین در زمان بلاهای طبیعی اشاره کرد

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

 

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز اظهار کرد: با مرورى بر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر نشان مى‌دهد که یک برنامه‌ریزى دقیق و تقسیم کار منظم براى برهم زدن امنیت و اقتدار ملى ایرانیان در حال شکل‌گیرى است.
اظهارات مقام‌هاى آمریکایى حاکى از آن است که فکر و ایده اغتشاش از واشنگتن صادر شده است. فعال بودن قارون‌هاى سعودى در فضاى مجازى؛ توئیتر، تلگرام و اینستاگرام هم نشانگر آن است که پول و اعتبار را سعودى‌ها پرداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,


وی افزود: نمونه‌بردارى از دستگیرشدگان هم نشان مى‌دهد «اجرا» را «منافقین» قدیم و جدید و «سلطنت‌طلبان» و «تکفیرى‌ها» بر عهده دارند.
در نگاه اولیه همه‌چیز طبیعى است. بالأخره با شکست داعش در عراق، سوریه، لبنان و نیز شکست خفت‌بار آل سعود در یمن و از همه مهم‌تر شکست رژیم صهیونیستى در تجزیه کشورهاى منطقه با رفراندوم در کردستان عراق و نیز پیروزى‌هاى روزافزون انقلاب اسلامى، یک تحرکى باید دشمنان اسلام و ایران براى جبران شکست‌هاى خود داشته باشند. این‌که چند عدد فریب‌خورده یا مزدور را در خیابان‌هاى تهران اجیر کنند و چند سطل زباله را آتش بزنند و شعارى بدهند، کمترین کارى است که مى‌توانند انجام دهند.

,
,
,


امام جمعه شهرستان گفت: بدون‌تردید مردم، مشکلات معیشتى دارند، مطالبات اقتصادى دارند، گلایه از عدم برخورد جدى با مفاسد دارند، قاعدتاً باید اگر اعتراضى در راهپیمایى هم باشد، شعارها ناظر به رفع این گرفتارى‌ها باشد اما نوع شعارها نشان می‌دهد که اصلاً ناظر به این مسائل و مشکلات نبود و همه داد و فریادها معطوف به ادامه و استمرار تتمه شعارهاى ساختارشکن فتنه ۸۸ است. 

,
,


وی افزود: ملت ایران و ملت‌هاى جهان بارها در تظاهرات خود پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده‌اند. پرچم‌سوزى در اغتشاشات اخیر عمق کینه و انتقام آمریکا و اسرائیل را نشان مى‌دهد و این قطعاً یک دستور بوده که اجرا شده است. 
غرب به‌ویژه آمریکا فکر کرده برخى نارضایتى‌هاى مردم مى‌تواند بستر خوبى براى شروع فتنه جدید باشد. نطفه فتنه نبرد نرم جدید آمریکا با مقاومت مردم، هوشیارى دستگاه‌هاى امنیتى و برخورد جدى قضائى، منعقد نشد و به‌زودى مسئولین، خائنین به ملت را معرفى نموده و به اشد مجازات خواهند رساند.

,
,
,


خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار خود با مردم قم به مناسبت ۱۹ دى، به تبیین جنبه‌هاى مختلف این فتنه جدید پرداختند. رهبر معظم انقلاب با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهاى اخیر، به تشریح ابعاد و لایه‌هاى مختلف توطئه دشمنان براى سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند 
و با بیان سخنان مهمى خطاب به آمریکایى‌ها، مسؤولان کشور و مردم تأکید کردند: ایستادگى و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه‌ورزى دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و به‌ویژه طبقات ضعیف غافل شوند. ایشان در این بیانات علاوه بر پرداختن به برخى جنبه‌هاى داخلى و مشکلاتى که وظیفه مسؤولان کشور در رسیدگى به آن‌هاست، به جنبه‌هاى خارجى و تلاش‌هاى استکبار در این عرصه نیز پرداختند و با مطرح کردن مثلث دشمنان ملت ایران در این فتنه، به آمریکا و اسرائیل به‌عنوان سران طراح این فتنه پرداختند. 
ایشان هم‌چنین به دولت عربستان به‌عنوان سرمایه‌گذارى که هزینه‌هاى فتنه‌گرى را مى‌پردازد و به گروه‌هاى منافقین قاتل و جنایت‌کاران ضد ملت ایران به‌عنوان نیروهاى میدانى این جریان پرداختند. هم‌چنین رهبر معظم انقلاب به کسانى‌که خیال رابطه با آمریکا را در خارج و داخل کشور دارند نیز متذکر شدند که نظام محکم ایستاده است و به توفیق الهى از همه ضعفها و مشکلات عبور خواهد کرد. 

,
,
,
,


حجت الاسلام مهری عنوان کرد: از این‌جهت باید توجه داشت که فتنه‌ى اخیر صرفا جنبه معیشتى و داخلى ندارد و دشمن نیز به‌دنبال طراحى و برنامه‌هایى بوده است که بتواند در ایران مشکلات ایجاد کند. ایشان گفتند: این‌بار هم ملت ایران با ایستادگى، همچون سدى محکم و ملى با قدرت تمام به آمریکا و انگلیس و لندن‌نشینان گفت که نتوانستید و بعد از این هم نخواهید توانست. رهبر انقلاب اسلامى به میلیاردها دلار هزینه و سالها شبکه‌سازى و مزدورپرورى بدخواهان مل

,
,

ت ایران براى ایجاد مشکل از دورن کشور اشاره کردند و افزودند: مسؤولان فعلى آمریکا که ساده‌لوحى آن‌ها در امور سیاسى آشکار است، این‌بار خود را لو دادند و به شبکه‌سازى و مزدورپرورى اذعان و هزینه‌هاى این طراحى را نیز با سرکیسه کردن دولت‌هاى وابسته خلیج فارس تأمین کردند تا شاید بتوانند زباله‌هاى فرارى از ایران را بازیافت و دوباره وارد میدان کنند.

,

 

,


 وی با اشاره  با این فرمایش رهبری  که اقدام دشمنان در سالهاى اخیر در راه‌اندازى هزاران شبکه مجازى و دهها کانال تلویزیونى، ایجاد جوخه‌هاى ترور و انفجار و اعزام آن‌ها به داخل مرزها و بمباران گسترده ملت با دروغ، تهمت و شایعه، خاطرنشان کردند: همه این تلاشها انجام شد تا شاید بتوانند افکار این ملت به‌ویژه جوانان را تغییر دهند اما نتیجه‌اش، شهید حُججى عزیز و دیگر شهدا بودند که در دفاع از انقلاب سینه سپر کردند. همچنین رهبرمعظم انقلاب اسلامى فرمودند: نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت تشکر مى‌کنم؛ ملت ایران حقیقتاً ملتى رشید، بابصیرت، وفادار، باهمت، زمان‌شناس و لحظه‌شناس است و مى‌داند که لحظه‌ى حرکت، چه زمانى است.

,
,

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد:  مسئولان محترم نسبت به مطالبات مردم شجاع و ولایت‌مدار و مقاوم ایران در زمینه رفع مشکلات معیشتى و مبارزه با فساد اقتصادى و ناهنجارى‌هاى فرهنگى اهتمام بورزند و توصیه‌هاى مقام معظم رهبرى را نسبت به اقتصادمقاومتى اجرایى کنند تا زمینه سوءاستفاده و فرصت‌طلبى استکبار جهانى و مزدوران داخلى آن‌ها را از بین ببرند.

,

 

,

صحنه

, صحنه,

دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود

, دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: هرکسی که با خداوند متعال همراه باشد از تمام بلاها به  دور است.

وی ادامه داد: یکی از  عریض و طویل ترین ادارات کشور آموزش و پرورش است که باید به این بخش توجه شود چرا که این نهاد نقش موثری در بحث تربیت و آموزش افراد دارد.

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: مردم باید از وزارت آموزش و پرورش حمایت کنند. و شورای آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است.

وی تشریح کرد : مردم ما حوادث ناگواری را در دی ماه امسال گذراندند و همه مردم چشم انتظار سخن مقام معظم رهبری بودند که راه را برای حرکت ما مشخص کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :  دشمنان نمی خواهند عزت و شکوه مردم ایران  را ببیند و اگر خدای نکرده آنها کوچکترین فرصتی پیدا کنند کشور ما وضعیتی بدتر از سوریه و عراق پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت: مسولین نباید مطالبات مردم را فراموش کنند و طبق سخنان رهبری نباید افرادی که مطالبه داشتند با کسایی که از این فرصت برای دشمنی استفاده کردند به یک چشم نگاه کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی به دنبال به دست گرفتن افکار عمومی مردم بود گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

 

روانسر

ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به  نقل از  سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسرضمن دعای خیر درپیشگاه خداوند متعال برای دور ماندن از بلاهای طبیعی به توصیه های دین در زمان بلاهای طبیعی اشاره کرد

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: هرکسی که با خداوند متعال همراه باشد از تمام بلاها به  دور است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی ادامه داد: یکی از  عریض و طویل ترین ادارات کشور آموزش و پرورش است که باید به این بخش توجه شود چرا که این نهاد نقش موثری در بحث تربیت و آموزش افراد دارد.

,

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: مردم باید از وزارت آموزش و پرورش حمایت کنند. و شورای آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است.

,

وی تشریح کرد : مردم ما حوادث ناگواری را در دی ماه امسال گذراندند و همه مردم چشم انتظار سخن مقام معظم رهبری بودند که راه را برای حرکت ما مشخص کنند.

,

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :  دشمنان نمی خواهند عزت و شکوه مردم ایران  را ببیند و اگر خدای نکرده آنها کوچکترین فرصتی پیدا کنند کشور ما وضعیتی بدتر از سوریه و عراق پیدا می کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی گفت: مسولین نباید مطالبات مردم را فراموش کنند و طبق سخنان رهبری نباید افرادی که مطالبه داشتند با کسایی که از این فرصت برای دشمنی استفاده کردند به یک چشم نگاه کرد.

,

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی به دنبال به دست گرفتن افکار عمومی مردم بود گفت : دشمن برای اجتماعات مردمی برنامه ریزی چندین ماهه کرده بود تا به انقلاب ضربه بزند.

,

 

,

روانسر

, روانسر, روانسر, روانسر, روانسر,

ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود

, ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود, ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود, ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود, ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی انسان می شود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به  نقل از  سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسرضمن دعای خیر درپیشگاه خداوند متعال برای دور ماندن از بلاهای طبیعی به توصیه های دین در زمان بلاهای طبیعی اشاره کرد

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به  نقل از  سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسرضمن دعای خیر درپیشگاه خداوند متعال برای دور ماندن از بلاهای طبیعی به توصیه های دین در زمان بلاهای طبیعی اشاره کرد

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, سراب روانسر,

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

,

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

,

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

,

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

سرپلذهاب

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

هرسین

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

 

,

وی در ادامه افزود: ایمان به خدا موجب آرامش ذاتی می شود وعمل صالح و تقوا می تواند قله های کمال و سعادت را فتح کند

,

ماموستا شهبازی بیان داشت: حضرت محمد (ص) مظهر عطوفت و رحمت است و کامل ترین الگو برای همگان است که زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

,

وی افزود: با پیروی از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) می توانیم به قله های سعادت و پیشرفت بشریت دست یابیم.

,

خطیب جمعه موقت روانسر در پایان ضمن هوشیاری و توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری یادآورشد: مردم بصیر ملت ایران با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر مقابل فتنه گران زمان ایستادند و بار درگیر نشان دادند که ملت ایران در مقابل این کوته فکران آلات دست دشمن صحنه را ترک نخواهد کرد

,

سرپلذهاب

, سرپلذهاب,

فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت

, فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث اخیرکشور اظهار داشت: فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با بصیرت و اتحاد و هوشیاری مردم ایران اسلامی پایان یافت و ناکامی دیگری برای دشمنان قسم  خورده نظام و انقلاب به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, بازی دراز,

امام جمعه موقت شهرستان درادامه به تبیین بیانات رهبرانقلاب پرداخت و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی تنها شرط بقا و پیشرفت نظام را در روحیه و کار انقلابی و جهادی می داند.

,

وی توجه به مطالبات به حق مردم را یکی ازتاکیدات مهم رهبری دانست واذعان داشت : رهبر انقلاب همواره مسئولین کشور را به رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه می کنند و با تعیین سیاستهای کلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیش روی مسئولین کشور قرار می دهند.
وی مطالبه گری را حق مردم دانست و ادامه داد : مردم برای نظام وانقلاب واسلام وشهدای خود ارزش قائل هستند وتمام دنیا شاهد بودند که در فتنه اخیر با وجود تمام مشکلات با اتحاد و بصیرت تمام قد در برابر فتنه ایستادند ونشان دادند که حتی یک قدم از ارزشها واعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد ضمن اینکه بیان و پیگیری مشکلات را به شیوه های قانونی حق خودمی دانند.

,
,

عسگری با اشاره به طرح مسائل داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد اظهارداشت : این مسئله یک آبروریزی بزرگ در سازمان ملل برای آمریکا بود که باعکس العمل ومخالفت بسیاری از کشورهای جهان همراه شد.
وی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب تنها راه مقابله با دسیسه های دشمن را در بیداری وبصیرت مردم دانست و اذعان داشت : مردم ایران اسلامی باید همواره دربرابر دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هوشیار بوده و ازتوطئه های آنها غافل نباشد .

,
,

امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به مشکلات مردم زلزله زده شهرستان اشاره کردوگفت: باگذشت دوماه از وقوع زلزله وعلی الرغم تلاشهای بسیار صورت گرفته اما همچنان مردم بامشکلات بسیاری روبرو هستند که لازم است برنامه ریزی بهتر ودقیق تری برای رفع این مشکلات انجام شود.

,


وی کمبود آب شرب سالم را یکی ازمشکلات مردم دانست و افزود : پس لرزه های شدید اتفاق افتاده در شهرستان باعث گل آلود شدن آبهای لوله کشی برای ساعاتی می شود که لازم است بابرنامه ریزی مناسب آب سالم کافی برای استفاده مردم دراین مواقع فراهم گردد.

,
,


عسگری باانتقاد از رفتار برخی از مردم اظهار داشت :تعامل و همکاری مردم باعث سهولت وتسریع در بازسازی میشود اما متاسفانه دربرخی نقاط شهر خودخواهی بعضی باعث ایجاد مشکلات برای سایرین شده است که امیدواریم اینگونه اقدامات خاتمه پیداکند.

,
,

وی در ادامه سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم شدن سرویسهای بهداشتی بیشتر را از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده شهرستان عنوان کرد.

,


امام جمعه موقت شهرستان دربخش دیگری ازسخنان خود بااشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اظهار داشت : شهید نواب رهبر جمعیت فدائیان اسلام بود که درطول یک دهه مبارزه انقلابی زحمات بسیاری رابرای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی وبرقراری حکومت اسلامی متحمل شد.
وی افزود : جمعیت فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا وتاثیرگذار در جنبش ها خصوصا جنبشهای انقلاب اسلامی بود.

,
,
,


عسگری درادامه به سالروز فرار شاه ازایران در ۲۶دیماه سال ۱۳۵۷ اشاره کردوگفت :این واقعه روز پایان ظلم و دیکتاتوری درکشور و به گفته امام راحل اولین مرحله در پیروزی ملت ایران بود.

,
,

امام جمعه موقت شهرستان درخطبه اول نیز بااشاره به عواملی که رحمت الهی راشامل حال انسان میسازد اظهار داشت : رحمت الهی برکات بسیاری برای انسان دارد که رهایی ازخسران ، نجات از فقر معنوی و رهایی از دام شیطان از جمله این برکات است.

,

هرسین

,

امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود

, امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند/ مجتمع فرهنگی تالار ملل هرسین سال آبنده افتتاح میشود,

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ به تأیید تمام منابع علمی، تاریخی به معنی باورها، عقاید، اندیشه ها ، افکار و آنچیزی است که در اندیشه ما راجع به عالم هست که منشأیی برای رفتار و کردار میباشد.

, دیوانگاه،,

وی افزود: همه چیز جامعه ما به فرهنگ بر میگردد، امروز توسعه پایدار و فرهنگ به هم وابسته اند اگر فرهنگ ها درست شود خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مرتفع میشود.

,

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:  ارشاد اسلامی و اداراتی از این دست صرفاً متولی ابزارهای فرهنگی هستند نه خود فرهنگ ، فرهنگ آن نتیجه ای است که از باورها و ارتباطات ما تأثیر می پذیرد.

,

جعفری در ادامه اظهار داشت: شهرستان هرسین از نظر ظرفیت های فرهنگی وضعیت خوبی دارد و مجتمع فرهنگی (تالار ملل) در ورودی شهر در دست ساخت است که بودجه آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین میشود و پیش بینی می شود تا سال آینده افتتاح شود.

,

وی افزود:  مجموع طرح های در دست انجام در سطح استان 7پروژه میباشد که با راه اندازی این طرح ها سرانه فضای فرهنگی و هنری استان از 15سانتیمتر به 45سانتیمتر خواهد رسید.

,

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان در هرسین تصریح کرد: هرسین امروز در حوزه کتابخوانی پیشتازترین شهرستان است ، به خصوص در حوزه قرآنی یکی از شهرستان های موفق با ظرفیت بالا و برگزاری کلاس های آموزشی خوب است و این را مدیون سابقه معنوی هرسین هستیم.

,

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی در ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: جشنواره نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی علی رغم دوبار تأخیر در ماه های پایانی سال در شهرستان هرسین برگزار میشود.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه