اخبار داغ

در 3 حادثه مختلف

گرگ 3 نفر را در ایجرود زخمی کرد

گرگ 3 نفر را در ایجرود زخمی کرد
مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان اظهار کرد: در سه حادثه مختلف، گرگ سه نفر را در ایجرود مجروح و راهی بیمارستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امجد باقری در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: حمله گرگ به مردم در یکی از شهرستان‌های زنجان صحت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه حمله گرگ به هم‌استانی‌های ایجرودی غروب روز گذشته اتفاق افتاده است، عنوان کرد: گرگ در شهر زرین‌آباد و روستاهای «ینگه کند سیدلر» و«ایچ» شهرستان ایجرودی حمله کرده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در زرین‌آباد یک پیرمرد 63 ساله مورد حمله گرگ قرار گرفته است، اضافه کرد: این فرد از ناحیه سرو گردن دچار آسیب شده است.

,

باقری با اشاره به اینکه در روستای «ینگه کند سیدلر» یک خانم میانسال 43 ساله دچار آسیب شده است، عنوان کرد: این فرد نیز از نواحی فوقانی، سر و گردن دچار آسیب شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در مورد سوم گرگ به یک مرد 32 ساله در روستای «ایچ» حمله کرده است، اظهار کرد: به واسطه دفاع از خود این مرد آسیب ندیده و به وسیله ضربات این فرد با چوب و چماق گرگ کشته شده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه دو اکیپ سه نفره روستاهای اطراف بررسی می‌کنند، افزود: به احتمال زیاد هر سه نفر توسط یک گرگ آسیب دیده‌اند چرا که مورد دیگری در اطراف دیده نشده است.

,

باقری خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه روز گذشته، در بیمارستان آیت الله موسوی بستری هستند و وضعیت عمومی پسر 32 ساله خوب است ولی دو نفر دیگر به دلیل جراحات وارده چندان وضعیت مطلوبی ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه پایش‌های منطقه همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: گرگ کشته شده در روستای ایچ برای طی آزمایش‌های مختلف ا‌ز جمله اطمینان از عدم ابتلا به هاری به پزشکی قانونی ارسال شده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد: گرگ معدوم شده یک گرگ معمولی بوده است.

,

باقری با اشاره به اینکه حیوانات کوچک چون روباه، موش و خرگوش به دلیل شکار بیش از حد انسان‌ها کاهش یافته و موجب شده تا زنجیره غذایی حیواناتی چون گرگ ناقص شود، ادامه داد: به افراد توصیه می‌شود در زمان‌های غروب و صبح اول وقت از خروج افراد سالمند و کودکان به تنهایی خودداری شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه