اخبار داغ

باشگاه بدنسازی پرورش اندام درآسمینون منوجان افتتاح شد

باشگاه بدنسازی پرورش اندام درآسمینون منوجان افتتاح شد
باشگاه بدنسازی و پرورش اندام باحضور مسئولین وتعدادی از ورزشکاران در بخش آسمینون منوجان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان،روز گذشته باشگاه  بدنسازی و پرورش اندام  با حضور مسئولین  وتعدادی از ورزشکاران در بخش آسمینون  منوجان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان،, صبح منوجان,

محمد حجتی پور فرماندار  منوجان در این مراسم  گفت : امروز شاهد حرکتی ارزشمند و تاثیر گذار در سطح شهرستان می باشیم   وبنده توجه جدی به امر ورزش دارم و کسانی که  در امر ورزش گام بر می دارند حمایت  و تشکر خواهیم کرد.

,    و,

وی افزود: بحث ورزش بسیار با اهمیت است که باعث ایجاد شور ونشاط  در جوانان ، پر کردن اوقات فراغت جوانان وجلو گیری از آسیب های اجتماعی می شود.

,

, ,

عبد الوهاب تاجیکی مسئول اداره ورزش وجوانان  شهرستان منوجان در این مراسم گفت : این باشگاه جهت ایجاد آمادگی جسمانی و شور ونشاط ورزشکاران با اعتباری بالغ ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال که توسط بخش خصوصی دربخش آقایان ، جهت راه اندازی این باشگاه هزینه گردیده است .

,

تاجیکی افزود: روی آوردن جوانان به ورزش باعث می شود جوانان به سمت فضای مجازی کاهش پیدا کند واوقات فراغت خود را در ورزش پرکنند.

,

وی تصریح کرد: جهت توسعه وتجهیز باشگاه ها یک تفاهمنامه بین اداره ورزش وجوانان  با بانک ها انجام شده که درصورت مجوز بخش خصوصی این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه