اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار، مسافر یاسوج:

هرگونه فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی بدون اخذ مجوز ممنوع است

هرگونه فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی بدون اخذ مجوز ممنوع است
برخی رانندگان تاکسی دارای گواهینامه پایه سوم در شهر یاسوج نسبت به برخورد سازمان حمل و نقل و بار استان به خاطر نداشتن خط و گواهینامه پایه دوم اظهار نارضایتی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح زاگرس، یکی از رانندگان تاکسی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: من راننده تاکسی بیسیم هستم ولی متاسفانه هر روز مسئولان سازمان تاکسیرانی مدارک ما را اخذ و جریمه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این راننده یاسوجی با اشره به اینکه تاکسیرانی عنوان کند که رانندگان باید خط داشته باشند، افزود: در وهله دوم تاکسیرانی عنوان می کند رانندگان تاکسی بیسیم و حمل و نقل عمومی باید گواهینامه پایه دوم داشته باشند در حالی که ما گواهینامه پایه سوم داریم و و مجاز به رانندگی با خودرو تا 9 نفر سرنشین و 3 و نیم تن بار هستیم.

,

این راننده یاسوجی افزود:به دلیل نبود شغل مناسب  مجبور شدیم با مدرک لیسانس مهندسی عمران مسافرکشی را انتخاب کنیم و الان که دولت هیچ شغلی نمی تواند برای من و امثال من ایجاد کند چرا تاکسیرانی که یک نهاد دولتی به شمار می رود این همه سنگ اندازی می کند.

,

وی با اشاره به اینکه برای تامین هزینه های زندگی باید از اول صبح تا شب کار کرد و بعد همه را به تاکسیرانی داد،گفت: پس تکلیف زن و بچه ما چه می شود و آنها حق زندگی ندارند، پس چطور باید خرج زندگی را در بیاریم.

,
رانندگان دیگری نیز که با این مشکل مواجه بودند اعلام کردند با مسافرکشی مخارج خانواده خود رو تامین می کنیم اما چرا این همه در کار ما سنگ اندازی می شود. 
,
 
,
این رانندگان یاسوجی از مسئولان درخواست کردند نسبت به حل این مشکل پیگیری های لازم را انجام دهند.
,
 
,
 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار، مسافر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس و پاسخ به این رانندگان معترض گفت: براساس قانون رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی باید کارت مجوز فعالیت در این بخش را کسب کنند تا بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند و چنانچه غیر از این باشد جلوی رانندگان متخلف گرفته می شود و برابر قانون با انها برخورد خواهد شد.
,
 
,
سجاد بهرامی افزود: با توجه به حساسیت فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی رانندگان باید حتما روند قانونی فعالیت در این حوزه را طی کرده و مراحلی از جمله عدم سوء پیشینه، کارت عدم اعتیاد، اماکن، گواهینامه و مجوز لازم را کسب کنند.
,
 
,
وی با اشاره اینکه نظارت دقیق سازمان تاکسیرانی در حوزه حمل و نقل عمومی به خاطر جلوگیری از بروز مشکلات و حوادث احتمالی است بیان کرد: بخش زیادی از شهروندان روزانه با حمل و نقل عمومی به به جا می شوند و این امر ایجاب می کند تا رانندگان دارای مجوز و صلاحیت در این حوزه فعالیت کنند.
,
 
,
بهرامی ابراز داشت: طبق قانون راهنمایی و رانندگی، رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی باید گواهینامه پایه دوم (ب2)  داشته باشند و مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی را نیز کسب کنند.
,
 
,
وی افزود: هرگونه فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی بدون مجوز سازمان تاکسیرانی،حمل و نقل و بار خلاف قانون است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه