اخبار داغ

ارکستر ملی ایران با سالار عقیلی به سمنان می‌رود

ارکستر ملی ایران با سالار عقیلی به سمنان می‌رود
ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی اواخر ماه جاری به سمنان سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی 29 دی 1396 ساعت 18:00 در سالن هلال احمر سمنان به اجرای برنامه می‌پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این برنامه 18 قطعه اجرا می‌شود ؛ دو قطعه ایران و تبریز در مه با اشعاری از افشین یداللهی و آهنگسازی بابک برزین ، «ایران جوان» با آهنگسازی پیمان سلطانی و شعر بیژن ترقی، «خوشه چین» از روح الله خالقی  با شعر کریم فکور، «افسون سخن» از نصرالله زرین پنجه  و شعر نظام فاطمی از قطعات این اجرا هستند.

,

در لیست قطعات اجرای ارکستر ملی ایران می‌توان به «نغمه نوروزی» اثر روح الله خالقی و شعر رهی معیری، «ساغر» از همایون خرم و شعرمعینی کرمانشاهی، «شکوه گل» از عبدالکریم مهر افشان، «از خون جوانان لاله دمیده» از عارف قزوینی و «جام مدهوشی» از علی تجویدی با شعر بیژن ترقی اشاره کرد.

,

همچنین در این اجرا 3 قطعه ساخته ابوالفضل صادقی‌نژاد با اشعار محمد رضا یار ؛ «گلرخ»،«از تنهایی گریه مکن» و «مرا رها مکن» و قطعه «سپید و سیاه» به آهنگسازی نسیم شاملو  با هنرنمایی پیانو «حریر شریعت زاده» اجرا می شود.

,

ارکستر ملی ایران در این کنسرت 4 قطعه بی کلام نیز اجرا می‌کند؛ 2 قطعه «سرود گل» و «سبکبال» از حسین دهلوی،«دو نغمه بختیاری» از روح الله خالقی  و در نهایت پرلود «جام تهی» از فریدون شهبازیان.

,

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی پنجشنبه 29دی ماه از ساعت 18 در سالن هلال احمر شهر سمنان به روی صحنه می‌رود.

,

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این برنامه را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه