اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

تحریم های جدید نشانه سرخوردگی آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در ایران است

تحریم های جدید نشانه سرخوردگی آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در ایران است
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: اعمال تحریم های غیر قانونی علیه مسئولین و ملت ایران ناشی از سرخوردگی دولت آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در کشور ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: تحریم های جدید دولت آمریکا علیه برخی افراد و شخصیت های جمهوری اسلامی ایران نقض حقوق بشر و در تعارض با مفاد برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی تحریم های جدید را خصومت آشکار دولت آمریکا علیه ملت ایران دانست و افزود: دولت آمریکا باید به تعهدات برجامی خود عمل کند اما همواره به بهانه های واهی و با افزایش تحریم ها علیه کشور ما برجام را نقض کرده است و این حرکت ترامپ با تبعیت از فرامین اسراییل و در دشمنی با ملت ایران انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: اعمال تحریم های ظالمانه دشمنی آشکار دولت آمریکا با ملت ایران است، دولت آمریکا که با فروش اسلحه به تروریست ها و برخی کشورهای خاورمیانه، دستش به خون بی گناهان زیادی آغشته است نمی تواند ادعای حقوق بشری داشته و ملت صلح طلب ایران را به نقض حقوق بشر متهم کند.

,

مولوی ریگیان پور با بیان اینکه آمریکا سعی دارد با اعمال تحریم، روحیه مقاومت ملت ایران را تضعیف کند، تاکید کرد: آمریکا سیاست های موردنظر اسراییل را پیاده می کند و اعمال تحریم های غیر قانونی علیه مسئولین و ملت ایران ناشی از سرخوردگی دولت آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در کشور ماست اما ملت فهیم ایران  هرگز اجازه دخالت به کشورهایی نظیر آمریکا را در امور کشور نمی دهند.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه