اخبار داغ

قصه پر غصه طرح های ناتمام در شهرستان لنده + تصاویر

قصه پر غصه طرح های ناتمام در شهرستان لنده + تصاویر
ساخت محله بنیاد شهید شهرلنده از دوره سوم شورای شهرلنده شروع شده است و در دوره چهارم هم کمی پیشرفت فیزیکی داشت و امروز در دوره پنجم شورا فعلا خبری از عزم جدی برای تکمیل این پل دیده نمی شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، وضعیت پروژه های عمرانی در شهرستان لنده استان کهگیلویه وبویراحمد به گونه ای است که بیشتر آنان زخم چندین ساله کمبود اعتبار را بر تن نحیف و از نفس افتاده خود دارند و متاسفانه برخی از این پروژه ها حاصل بی برنامگی و بی تدبیری مسئولان در زمان اجرای پروژه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده،,

 

,

, ,

 

,

پل محله بنیاد شهید در ضلع جنوبی شهرلنده از دوره سوم شورای شهرلنده شروع شده است و در دوره چهارم هم کمی پیشرفت فیزیکی داشت و امروز در دوره پنجم شورا فعلا خبری از عزم جدی برای تکمیل این پل دیده نمی شود.

,

 

,

پلی که طول دوره ساخت آن به نزدیک به ۱۰ سال می رسد، که با تکمیل این پل مشکل چندین ساله ساکنین محله بنیاد شهید و پشت ترمینال مسافربری لنده برای همیشه حل می شد. 

,

, ,

متاسفانه روند ساخت این پل تا مرحله دال گذاری پیش رفت ولی بعد از آن چندین سال است که به حال خود رها شده است.

,

, ,

آیا اگر جانمایی این پل براساس اصول مهندسی و طرح هادی اجرا می شد امروز مشکلات اساسی معارضات را در پی نداشت و یا اگر هم مشکل معارضاتی ندارد پس چرا تا کنون و پس از گذشت سه دوره از شورای اسلامی و بدرقه سه شهردار تا کنون به ثمر ننشست.

,

 

,

, ,

بنا به اظهارات ساکنین این محله این پل در جدول پروژه های تمام شده شهرداری ثبت شده است که واقعیت آن خلاف آن ثابت می کند.

,

 

,

 

,

متاسفانه شهرداران و اعضای شورای دوره های قبل وعده های زیادی در خصوص ساماندهی دره ای که از وسط این دو محله می گذرد را به ساکنین این محلات داده اند که هیچ کدام عملی نشده است و بوی تعفن زباله ها و دپوی فاضلاب شهرلنده نیز بر این مشکلات افزوده است.

,

, ,

یکی از مهمترین گلایه های ساکنین این محلات عدم ساماندهی این دره توسط جهادکشاورزی به واسطه جلوگیری از آلودگی باغات و شهرداری به واسطه انتقال فاضلاب شهری به طرف استاد دره روستای ایدنک است.

,

, ,

 

,

چندین سال است که تنها پلی که محلات بنیاد شهید و پشت ترمینال مسافربری استفاده می کنند تنها دو تیر برق چوبی است که تا کنون چندین بار ساکنین و موتورسواران به درون فاضلاب این محله افتاده اند.

,

, ,

, ,

 

,

حال با این شرایط امیدواریم این پل ناتمام و دیگر پروژه های ناتمام شهری به پایان برسد و کمی از مشکلات این شهر برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه