اخبار داغ

غلبه گرمای جهاد بر سوز سرمای زمستان؛

خدمتی از جنس عشق و ایثار/فعالیت جهادگران بسیجی سرزمین دنا در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب + تصاویر

خدمتی از جنس عشق و ایثار/فعالیت جهادگران بسیجی سرزمین دنا در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب + تصاویر
اعزام گروههای جهادی و بسیجی دنا نشین به مناطق زلزله زده کرمانشاه و سر پل ذهاب نشانه های از خدمت و ایثار را در این منطقه به نمایش گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه دنا در گفتگو با سفیر دنا گفت: با یک فراخوان جزئی نفرات بیشتری از بسیجیان این ناحیه برای حضور در مناطق زلزله زده و کمک به هموطنان کرد زبانمان داوطلب شدند و نفرات طبق برنامه ریزی دیروز به کرمانشاه اعزام و هم اکنون که در اینجا مستقر هستیم به مدت ۱۰ روز در این مناطق به هموطنان آسیب دیده کمک خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

سرگرد پاسدار عباس سینایی تصریح کرد: در این شرایط جوی و دمای سرد فصل زمستان این هم وطنان کمک های زیادی را می خواهند تا شرایط عادی فراهم شود، لذا بسیجیان دنا نشین بلافاصله بعد از رسیدن به این مناطق دست به کار شده و به مردم زلزله زده کمک می کنند.

,

وی ادامه داد:این گروههای جهادی در قالب برنامه ریزی مدون و تنظیم شده در نوبت‌های مختلف به روستاهای هدف شامل رشید عباس، ظله رشی، بریموند، سلیمان تپه ،پیران، ناوه قره با جمعیتی افزون‌بر بر 1500 نفر اعزام شده اند.

,

سینایی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل با قرارگاه استانی مستقر در منطقه سرپل ذهاب  برای اعزام این گروهها انجام شده است، بیان کرد: بنا بر توافقات صورت گرفته  این جهاگردان در زمینه های تخصصی، تجارب و سوابق در خدمت رسانی به روستاها، انجام وظیفه خواهند کرد.

,

معان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ادامه داد: این گروههای جهادی با توجه به تجربه کاری جهادی، ضمن حضور در روستاهای هدف و طرح‌های خانه به خانه با همکاری شوراهای ده و روستاها از نزدیک به احصاء نیازمندی‌های واقعی مردم روستا و مشارکت در تعمیر مسکن، امور تاسیسات و مسائل بهداشتی اقدام  خواهند کرد.

,

وی ادامه داد: این تیم تخصصی شامل 15جهادگر بسیجی از شهرستان دنا بوده که در زمینه های مختلف به مدت 10 روز در این روستاها اسقرار خواهند یافت.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه