اخبار داغ

دغدغه استاندار برای تغییر کاربری زمین های کشاورزی/ تخصیص یافتن ۶۲ درصد اعتبارات ملی در استان

دغدغه استاندار برای تغییر کاربری زمین های کشاورزی/ تخصیص یافتن ۶۲ درصد اعتبارات ملی در استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه ما برای اجرای طرح های مختلف در بخش ها زراعی استان زمین های کشاورزی است که از بین نروند و ایجاد هر طرحی در استان باید متناسب با نیازهای آن منطقه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، علی محمد احمدی  در شورای برنامه ریزی گفت: طرح جامع گردشگری برای اجرای طرح های مختلف در این بخش برای استان ضروری است که اداره کلل میراث فرهنگی استان باید تا 6 ماه اینده این طرح را اماده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

احمدی با بیان اینکه دولت هدفگذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در سطح کشور در حوزه تهاتر بدهی های متقابل دولت و بخش خصوصی را از طریق اسناد خزانه مصوب کرده است که : سهم تقریبی استان یک درصد است که استان باید برای جذب این مقدار فعالیت های لازم را داشته باشد..

, .,

احمدی عنوان کرد: دغدغه ما برای اجرای طرح های مختلف در بخش ها زراعی استان زمین های کشاورزی است که از بین نروند و ایجاد هر طرحی در استان باید متناسب با نیازهای آن منطقه باشدطرحی که نیازنیست، احداث نشود.

,
, ,

وی با بیان اینکه تغییر کاربری زمین های کشاورزی در صورتی ممکن است که طرح ایجاد شده بیشتر از محصول کشاورزی در همان زمین سرمایه ایجاد کند گفت: با توجه به اینکه بسیاری از طرح های صنعتی در استان فضای خالی بسیار زیادی دارند.

,

احمدی افزود: برای احداث چنین طرح هایی در زمین های کشاورزی تلاش شود که از زمین های درجه سه و چهار استفاده کنند و زمین های مرغوب از بین نروند چرا که دغدغه ما زمین های کشاورزی است.

,

رییس مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: امسال از محل اعتبارات استانی 685 میلیارد نومان اعتبار مصوب استان بود که در قالب بودجه ابلاغ شد که  این اعتبارات در بخش استانی 38 درصد و نفت 48 درصد تخصیص پیدا کرد.

,

نوروزی با اشاره به اینکه اعتبارات ملی استانی در قالب ۱۴ پروژه به مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان مصوب شده است، از تخصیص ۵۲ درصدی این اعتبارات خبر داد و افزود:  ۷۵ میلیارد تومان در این بخش تخصیص داشته ایم.

,
, ,

.

, .,

وی  اعتبارات مصوب شده برای استان در حوزه جرایم ۴.۱ میلیارد تومان  را ۲۰۰ میلیون تومان دانست و عنوان کرد: از محل ۲۷۹ میلیارد تومان اعتبارات ملی مصوب شده برای استان، ۶۲ درصد تخصیص یافته است.

, .,

رییس مدیریت و برنامه ریزی استان  ظرفیت بند واو تبصره پنج مبلغ 5 هزار میلیارد تومان دولت در سال 96 برای تهاتر بدهی های دولت و پیمانکاران توزیع کرده است.

,

وی گفت: همه پیمانکاران که طلب دارن و بدهکار مالیاتی هستند این فرصت را دارند که به دستگاه های اجرایی استان مراچعه کنند که امیدوار هستیم بتوانیم از ظرفیت این بند استفاده کنیم تا پیمانکاران بتوانند بدهی خودشان را به سازمان مالیاتی تصفیه کنند.

,

نوروزی افزود: جز استان هایی هستیم که برنامه عملیاتی برنامه ششم را ابلغ کردیم که تا قبل از پایان سال برنامه های عملیااتی برنامه ششم را ابلاغ خواهیم کرد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به وجود ۴۴۸ کیلومتر راه اصلی در استان، عنوان داشت: هدفگذاری  و برنامه ریزی انجام شده بر اساس برش ۵ ساله، افزایش این میزان به ۶۱۱ کیلومتر را محقق خواهد کرد.

, .,

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه راه های ریلی، ایجاد ۱۴۵ کیلومتر راه آهن برای استان هدفگذاری شده است، بیان داشت: ۲۲ کیلومتر از این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, .,

علیمردانی از تهیه برش استانی توسعه بخش های مختلف حوزه راه و شهرسازی با تکیه بر برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: بخش های مختلفی در این طرح دیده شده است.

, .,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه