اخبار داغ

در نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو؛

سجاد مردانی برنزی شد/ کیانی نتیجه را واگذار کرد

سجاد مردانی برنزی شد/ کیانی نتیجه را واگذار کرد
سجاد مردانی، ملی‌ پوش تکواندوی اصفهان در نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو به مدال برنز دست یافت و ناهید کیانی در دیدار رده‌ بندی شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو با حضور بهترین‌ های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز, نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو با حضور بهترین‌ های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین در حال برگزاری است.,

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم مردان با دو پیروزی متوالی برابر حریفانی از کره جنوبی و آذربایجان به مرحله نیمه‌ نهایی راه پیدا کرد.

,

وی در این مرحله، پس از تساوی با رومن کوزنتسوف از روسیه در راند طلایی با دریافت اخطار از داور، بازنده شد تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

,

ملی‌ پوش تکواندوی اصفهان در دیدار رده‌ بندی این دوره از رقابت‌ ها برابر «ودارن گولس» نماینده با سابقه کرواسی با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید و مدال برنز این دوره از رقابت‌ ها را به دست آورد.

,

هدایت مردانی در این رقابت‌ ها بر عهده علیرضا نصرآزادانی، مربی اصفهانی بود.

,

ناهید کیانی تکواندوکار اصفهانی نتیجه را واگذار کرد

, ناهید کیانی تکواندوکار اصفهانی نتیجه را واگذار کرد, ناهید کیانی تکواندوکار اصفهانی نتیجه را واگذار کرد,

نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در دیدار رده بندی رو در روی «یونتائو ونرن» نماینده چین دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ قرار گرفت و با نتیجه ۱۴ بر ۹ نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

,

ناهید کیانی تکواندوکار اصفهانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌ نهایی به مصاف «وانجا استانکویچ» از صربستان قهرمان جهان ۲۰۱۷ و قهرمان اروپا ۲۰۱۷ رفت.

,

در حالی که تا یک دقیقه پایانی راند سه، نتیجه سه بر صفر به نفع نماینده کشورمان بود، مبارزات شش بر شش به راند طلایی کشید و در این راند تکواندوکار صربستان نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

,

هدایت کیانی برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه