اخبار داغ

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان:

همه مقاطع تحصیلی ۱۰ شهرستان اصفهان فردا تعطیل خواهد بود/ امتحانات نهایی به قوت خود باقی است

همه مقاطع تحصیلی ۱۰ شهرستان اصفهان فردا تعطیل خواهد بود/ امتحانات نهایی به قوت خود باقی است
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه به دلیل افزایش آلاینده‌ها و استمرار آلودگی هوا، گفت: پایه‌های تحصیلی که دارای امتحانات نهایی هستند از این تعطیلی مستثنا بوده و امتحانات نهایی آن‌ها به قوت خود باقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان ؛علیرضا مهدی از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه 24 دی‌ماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان ,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش آلاینده‌ها و استمرار آلودگی هوا اظهار کرد: فردا مدارس دولتی و غیردولتی همه مقاطع تحصیلی اعم از پیش‌دبستانی و ابتدایی (دوره اول و دوم)، متوسطه اول و متوسطه دوم تعطیل هستند.

,

وی در مورد نواحی و شهرستان‌هایی که مخاطب این تعطیلی‌ها هستند، گفت: نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، فلاورجان، پیر بکران، فولادشهر، زرین‌شهر و مبارکه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر تعطیل خواهند بود.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تأکید کرد: پایه‌های تحصیلی که دارای امتحانات نهایی هستند از این تعطیلی مستثنا بوده و امتحانات نهایی آن‌ها به قوت خود باقی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه