اخبار داغ

بازدید استاندار فارس از کارخانجات سپیدان

بازدید استاندار فارس از کارخانجات سپیدان
استاندار فارس به همراه برخی از معاونین خودوتعدادی از مدیران استانی ازبخش های مختلف کارخانه صنعتی شرکت فراسان تولیدکننده لوله واتصالات فایبرگلاس، واقع در بخش همایجان سپیدان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛اسماعیل تبادار استاندار فارس به شبیرزارع خفری فرماندار سپیدان، رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ، تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، همتی رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت فارس،شیخی بخشدار بخش همایجان وتعدادی از مدیران استانی وشهرستانی ازبخش های مختلف کارخانه صنعتی شرکت فراسان تولیدکننده لوله واتصالات فایبرگلاس، واقع در بخش همایجان سپیدان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

اسماعیل تبادار استاندارفارس در بازدید از شرکت تولیدی فراسان با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال در استان پهناور فارس از دست اندرکاران مجموعه تولیدی فراسان تقدیر کرد و افزود: دست اندرکاران و سرمایه گذاران مجموعه فراسان فعالیت های اقتصادی متعددی در استان فارس در دستور کار قرار داده اند و زمینه اشتغال بیش از 1700 نفر را تاکنون ایجاد کرده اند.

,

تبادار با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه ایجاد اشتغال و کارآفرینی و به تبع آن رونق اقتصادی رفاه و آرامش را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: در صورتی که فعالان اقتصادی و صنعتگران به صحنه بیایند و دستگاه های اجرایی نیز در کنار آنها به تسهیل امور بپردازند می توان به ایجاد زمینه های مناسب  درخور استان در آینده امیدوار بود.

,

وی با اشاره به سایر فعالیت های سرمایه گذار این مجموعه در استان از جمله ایستگاه پمپاژ شیراز، انتقال آب از خلیج فارس و بررسی بهره برداری از آبهای ژرف در شرایط کنونی بحران آب را امری ضروری در  استان فارس دانست و خواهان پیگیری و اقدام در این زمینه شد.

,

استاندار فارس همچنین انتقال آب از خلیج فارس را یکی از طرح های  بسیار مهم دانست و با بیان اینکه انجام این طرح در برنامه ششم توسعه دیده شده است، بر لزوم اجرایی شدن آن در استان فارس تاکید کرد.

,

 براساس این گزارش شرکت تولیدی صنعتی فراسان در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را بصورت محدود و در زمینه ی ساخت پره های کولرهای هوایی و برج های خنک کننده پالایشگاه شیراز آغازکرد.  این شرکت در طول ۳۰ سال فعالیت خود، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز و نیز بهره مندی از استعدادهای جوانان این کشور، توانسته است بعنوان بزرگترین تولید کننده محصولات کامپوزیتی در ایران شناخته شود.لوله های تولیدی این شرکت در بازارهای داخل و جهانی عرضه شده و استقبال جهانی را برای خود بدنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه