اخبار داغ

استفاده از اماکن مذهبی برای تبلیغ لباس‌های زننده پسرانه+تصاویر

استفاده از اماکن مذهبی برای تبلیغ لباس‌های زننده پسرانه+تصاویر
پنچشنبه هفته پیش جهت زیارت حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) راهی شهر ری شدیم. بعد از زیارت به سمت بازاری که در جوار بارگاه ایشان بنا نهاده اند رفتیم که تعجب ما را برانگیخت.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا؛ چند روز پیش جهت زیارت حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) راهی شهر ری شدیم. بعد از زیارت به سمت بازاری که در جوار بارگاه ایشان بنا شده رفتیم که تعجب ما را برانگیخت. انتظار می رفت در چنین بازاری که منتسب به این مکان مذهبی است حداقل پوشاک و البسه مذهبی و متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی به فروش رود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, چند روز پیش جهت زیارت حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) راهی شهر ری شدیم. بعد از زیارت به سمت بازاری که در جوار بارگاه ایشان بنا شده رفتیم که تعجب ما را برانگیخت. انتظار می رفت در چنین بازاری که منتسب به این مکان مذهبی است حداقل پوشاک و البسه مذهبی و متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی به فروش رود.,

متاسفانه هر فروشنده جلوی مغازه خود با قرار دادن انواع مد لباس که بسیار زننده و سبک بودند به تبلیغ اجناس خود پرداخته بود. لباس هایی که شبیه لباس های دختران بود ولی برای پسران دوخته شده بود. گاهاً در جامعه شاهد چنین پوشش هایی هستیم و گناه از جامعه نیست چرا که جز، چنین مدهای زننده در بازار، مد سنگین و متناسب با فرهنگ ما مشاهده نمی شود و خریدار مجبور است و یا به وی القا شده است که باید چنین لباسی را خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

,

, ,

شلوارهایی چسبانی که در تصاویر می‌بینید بسیار جذب کننده هستند و آفت منحرف کردن جامعه را با خود حمل می کنند.

,

, ,

 از طرفی تی شرت هایی که به بهانه فصل گرما نازک و بدن نما تهیه شده اند. از سویی چنین به نظر می رسد که این لباس ها یا در منزل مورد استفاده قرار می گیرد یا در باشگاههای ورزشی حال آنکه عمده محل استفاده آنها در بیرون از منزل و در جامعه می باشد که خطرات بسیاری در تغییر ماهیت و هویت جامعه به بار می آورند.

,  از طرفی تی شرت هایی که به بهانه فصل گرما نازک و بدن نما تهیه شده اند. از سویی چنین به نظر می رسد که این لباس ها یا در منزل مورد استفاده قرار می گیرد یا در باشگاههای ورزشی حال آنکه عمده محل استفاده آنها در بیرون از منزل و در جامعه می باشد که خطرات بسیاری در تغییر ماهیت و هویت جامعه به بار می آورند.,

, ,

در هر حال مسئولین مربوطه و متولیان فرهنگ اگر توانایی مهار چنین مدهایی را در جامعه ندارند حداقل اماکن مذهبی را به خاطر قداست آنها از لوث چنین مدهای غربی و سبک که با فرهنگ ایرانی –اسلامی ما بیگانه هستند، خالی کنند و نظارت بیشتری بر این تبلیغ و ترویج ضد فرهنگ در این اماکن فرهنگی-مذهبی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه