اخبار داغ

بیمارانی که سر از دادگاه در آورده اند؛

زخم عمیق پزشکان تقلبی جراحی زیبایی بر بدن مردم کهگیلویه و بویراحمد/ اشک های دختر جوان در دادگاه یاسوج

زخم عمیق پزشکان تقلبی جراحی زیبایی بر بدن مردم کهگیلویه و بویراحمد/  اشک های دختر جوان در دادگاه یاسوج
تزریق ژل و بوتاکس، کاشت گونه ، برجسته کردن لب ، از بین بردن خطوط اخم و ده ها مورد دیگر از جمله تبلیغات نان و آبداری که در سطح جامعه از سوی برخی پزشکان دارای مجوز و غیر مجوز انجام می شود و افرادی نیز از این طریق فریب می خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، هر چند به گفته کارشناسان آمار دقیقی از جراحی های زیبایی در کشور وجود ندارد اما می توان براساس مشاهدات عینی تعداد افرادی را که در سطح جامعه پوست و بدن خود را برای بدست آوردن زیبایی و کسب اعتماد به نفس به تیغ جراحان می سپارند را به خوبی مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

در استان کهگیلویه و بویراحمد که تا قبل از انجام فراگیر عمل جراحی زیبایی ذهنیت مناسبی درباره افرادی که عمل جراحی زیبایی انجام می دادند وجود نداشت و شهروندان با دیدن فردی که به عنوان مثال بینی خود را عمل کرده بود با دیده تعجب می نگریستند اما رفته رفته با تبلیغات فراگیر پزشکان و آگاهی بخشی درباره این موضوع، انجام عمل جراحی زیبایی در جامعه روند رو به رشدی گرفت و هم اکنون نیز ادامه دارد.

,

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر مادی و اقتصادی که دارند در گذشته کمتر به فکر جراحی زیبایی بودند و شاید این موضوع اصلا در این استان جایگاهی نداشت اما در سالهای اخیر و با ورود پزشکان متخصص جراحی زیبایی به این استان تمایل برخی افراد برای تغییر چهره خود نیز بیشتر شد تا جایی که افرادی که به گفته پزشکان اصلا نیازی به عمل جراحی ندارند نیز با اصرار خود را زیر تیغ جراحی می برند تا شاید به نقطه مطلوبی که در ذهن خود دارند برسند.

,

ماجرای جالب پزشکان تقلبی جراحی زیبایی در کهگیلویه و بویراحمد

, ماجرای جالب پزشکان تقلبی جراحی زیبایی در کهگیلویه و بویراحمد,

لیفت توتال صورت شامل گردن، صورت و پیشانی و دور چشم‌ها،برجسته کردن لب، زیبایی پلک فوقانی، رفع گودی کاسه چشم، زیبایی پلک پایینی، ترمیم گوش شیطونی هرگوش،کاشت مو، کاشت گونه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از جمله خدمات و تبلیغاتی است که توسط برخی پزشکان در سطح دیوارهای شهر یاسوج و استان خودنمایی می کنند.

,

این روزها به دلیل نان و آب دار بودن بحث زیبایی برخی پزشکان عمومی و برخی افرادی که هیچ تخصصی در این زمینه دارند و شاید یک یا چند دوره آموزشی را فراگرفته باشند خود را به عنوان متخصص کاشت مو و زیبایی پوست به مردم معرفی می کنند و پس از مدتی نیز با شکایت بیماران سر از دادگاه در می آورند.

,

در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطب های زیادی دایر شده است و برخی پزشکان عمومی نیز در حوزه جراحی زیبایی اقدام به کاشت مو، تزریق ژل و بوتاکس و گونه گذاری و سایر موضوعات مربوط به زیبایی می کنند که این امر باعث شده است تا برخی افراد به هوای زیباتر شدن خود را به مطلب این پزشکان برسانند و پس از تزریق ژل یا بوتاکس و عواقبی که بر روی صورت انها برجای می گذارد شاکی شده و از طریق قانونی پیگیری کنند.

,

وجود پزشکان تقلبی موضوعی است که اخبار مربوط به آنها در سطح کشور روزانه در رسانه ها منتشر می شود و برخی مطب های آنان تعطیل و این افراد  نیز دستگیر می شوند اما گویا در استان کوچک کهگیلویه و بویراحمد نیز چنین پزشکانی مشاهده شده اند و این امر را می توان از بیمارانی که برای شکایت به محاکم قضایی مراجعه کرده اند به خوبی دید.

,

پزشکان تقلبی و بیمارانی که سر از دادگاه در می آوردند /اشک های دختر جوان در دادگاه یاسوج

, پزشکان تقلبی و بیمارانی که سر از دادگاه در می آوردند /اشک های دختر جوان در دادگاه یاسوج,

خانم جوانی که از یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد به مطب یکی از پزشکان زیبایی در یاسوج مراجعه کرده و به علت تزریق ژل دچار مشکلاتی شده بود در راهروی دادگاه استان در حالی که اشک می ریخت می گوید: برای کاشت گونه به یکی از پزشکانی که خود را در حوزه زیبایی خبره می داند مراجعه کردم و پس از معاینه برای کاشت گونه بر روی صورت آماده شدم و به دلیل تزریق ژل از سوی این پزشک دچار مشکلات زیادی شده ام.

,

 وی با بیان اینکه گفته می شود این پزشک تقلبی است و بدون هیچ مجوزی اقدام به جراحی زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس می کند افزود: افراد زیادی به اینگونه پزشکان تقلبی در شهر یاسوج مراجعه کرده اند و هم اینک نیز دچار مشکلات پوستی شده اند که مسئولان درخواست می کنم تا دیر نشده فکری به حال این وضعیت کنند.

,

این خانم جوان افزود: چرا باید در استان کوچکی مانند کهگیلویه و بویراحمد که همه همدیگر را می شناسند افرادی با راه اندازی مطب اینگونه با سلامتی مردم بازی کنند و در آخر نیز متقلب بودن انها آشکار شود.

,

وی از قشرهای مختلف مردم خواست تا فریب تبلیغات پر زرق و برق این افراد را نخورند و سلامتی خود را دچار خدشه نکنند.

,
, ,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: متاسفانه راه اندازی مطب توسط برخی افراد و فعالیت در حوزه زیبایی صورت در سطح کشور وجود دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

,

معرفی پزشکان متقلب به تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

, معرفی پزشکان متقلب به تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد,

غلام عباس سبز به شکایت هایی که در محاکم قضایی از پزشکان تقلبی درکهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اشاره کرد و گفت: پرونده این افراد به تعزیرات حکومتی ارسال شده که در کمیسیون ماده 11 مطرح می شوند و در صورت تخلف برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

,

وی بدون اشاره به تعداد پزشکان تقلبی که به تعزیرات معرفی شده اند، بیان کرد: پس از بررسی پرونده از سوی تعزیرات، حوزه درمان، نظام پزشکی و پزشکی قانونی و اثبات تخلف بسته به نوع جرم و نظر قاضی مطب این پزشکان تعطیل و اموال آنها مصادره خواهد شد.

,

سبز ابراز داشت: در برخی مواقع به دلیل حساسیت موضوع پرونده برخی از این افراد به دادگاه انقلاب ارسال می شود.

,

بر اساس تحقیقات میدانی، قیمت‌هایی که برای هر جراحی زیبایی در نظر گرفته می‌شود بسته به دکتر آن و منطقه‌ای که کلینیک در آن قرار گرفته است تغییر می‌کند و تعرفه نداشتن این جراحی‌های زیبایی دست پزشکان این بخش را تا جایی باز گذاشته که برخی جراحی‌ها رقم‌های نجومی به خود بگیرد و پزشکان نیز از بیماران طلب پول بیشتری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه