اخبار داغ

سرپرست فرمانداری کرمان:

توجه به گردشگری و کشاورزی، دو اولویتِ مهم بخش شهداد است

توجه به گردشگری و کشاورزی، دو اولویتِ مهم بخش شهداد است
سرپرست فرمانداری کرمان گفت: در بخش شهداد دو اولویت مهم گردشگری و کشاورزی وجود دارد که هر دو مقوله زمینه ساز تولید و اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی بابایی سرپرست فرمانداری کرمان در جلسه شورای اسلامی شهرستان که در شهداد برگزار گردید با اشاره به برگزاری جلسات شورای اسلامی در شهرستانها گفت : مقرر شده که جلسات شورای اسلامی شهرستان بنا به پیشنهاد اعضاء ماهیانه تشکیل و در بخشهای مختلف برگزار شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,  راه آرمان,

وی ضمن بیان فلسفه برگزاری جلسات عنوان کرد : برگزاری جلسات شوراهای اسلامی در شهرستانها باعث تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی و همچنین انتقال تجربیات ، همفکری و هم افزایی خواهد شد.

,

سرپرست فرمانداری کرمان با بیان این مطلب که مشکلات کنونی ما در دو کلمه ی تولید و اشتغال خلاصه می شود گفت : همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید بر دو مقوله اشتغال و تولید شده است ما وظیفه داریم این خطوط قرمز مشکلات را پیگیری نمائیم.

,

بابایی در بخش دیگری از سخنانش افزود : در یک مقطع زمانی ما شاهد بیماری آنفلونزای حاد پرندگان بودیم که پیامد آن کاهش تولید تخم مرغ  بود یکی از دلایل افزایش قیمتها عدم تعادل بین عرضه و تقاضا است که در اقتصاد امری بدیهی است.

,

وی  ادامه داد : فرصت طلبان و عوامل دست نشانده دشمنان از این موضوع سوء استفاده کرده و اغتشاشات اخیر را  بوجود آوردند که خوشبختانه با صعه صدر مسئولین وحضور به موقع مردم این قضایا مرتفع شد.

,

بابایی افزود : در بخش شهداد دو اولویت مهم  گردشگری و کشاورزی وجود دارد که هر دو مقوله زمینه ساز تولید و اشتغال است.

,

وی از اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان خواست تا جلسات از فضای رسمی خارج و به فضایی با رویکرد جدید  با بیشترین همفرایی تبدیل شود.

,

سرپرست فرمانداری کرمان ضمن برشمردن وظایف اعضاء شوراهای اسلامی در برنامه ششم توسعه افزود : با توجه به پتاسیلهای موجود و گستردگی شهرستان کرمان فعالیت بیشتر و تعامل جدی تری نیاز است.

,

وی اذعان داشت:  اهمیت دادن به بخش تولید و اشتغال علاوه بر موضوع اقتصاد و معیشت مردم ، سلامت جامعه و کاهش پیامدهای مخرب آن را نیز به دنبال دارد.

,

بابایی با عنوان کردن ضرورتها و باید و نبایدهای حوزه های کشاورزی و گردشگری و ضمن برشمردن موانع موجود گفت : مردم انتظارات بیشتری از مسئولین دستگاه های اجرایی دارند بخش کشاورزی و گردشگری دو محور توسعه به شمار می رود و سرمایه گذاری در این دو بخش نتایج اثربخشی را به دنبال دارد.

,

وی تصریح کرد: ورود مسئولین شوراهای اسلامی درمسائل ومشکلات مردم می تواند راهکاری مناسب به منظور توسعه پایدار و زیرساختی جامعه باشد.

,

بابایی افزود : اگر برنامه ریزی دقیق و مدون بر پایه بروز رسانی تجربیات صورت گیرد می توانیم هم در بخش کشاورزی و هم  گردشگری موفق باشیم.

,

سرپرست فرمانداری  کرمان در بخش دیگری از سخنانش در بحث میراث فرهنگی عنوان کرد : در سازمان شهرداری ها بندهای قانونی درخصوص مرمت بافت های قدیمی و تاریخی وجود دارد.

,

وی از فراهم آمدن لیست پروژه های سرمایه گذاری در قالب طرحهای گردشگری و چاپ آن خبر داد و گفت : اگر شهرداری ها پروژه سرمایه گذاری در قالب گردشگری دارند ارائه دهند تا در لیست پروژه ها وارد شود.

,

بابایی ابراز داشت : در بخش گردشگری خوشبختانه خانه های بوم گردی که امکان خوبی برای اشتغال فراهم آورده اند سبب رونق اقتصادی نیز شده اند.

,

در پایان جلسه اعضا شورای شهرستان به اتفاق سرپرست فرمانداری کرمان، امام جمعه شهداد و مسئولین محلی از روستای ملک اباد - محل اجرای طرح هواپیمایی ماهان(معین اقصادی شهر شهداد) - بازدید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه