اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان:

اوقاف هنوز به مرحله‌ کمک به اقتصاد کشور نرسیده است

اوقاف هنوز به مرحله‌ کمک به اقتصاد کشور نرسیده است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: اگر چه اوقاف در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته اما هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که برای اقتصاد کشور مقرون به صرفه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده  در دیدار مدیران، مسؤولان و جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان  وظایف اداره اوقاف را یادآور شد و اظهار داشت: اگر چه اوقاف در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته اما هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که برای اقتصاد کشور مقرون به صرفه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان, مسؤولان,

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف در تلاش است تا بتواند این موضوع را رفع کرده و موقوفات را به سمتی ببرد که برای اقتصاد کشور مفید باشد، عنوان کرد: در این سازمان 18 اداره و دفتر نمایندگی وجود دارد که درآمد آن تنها در چند شهرستان بوده و در این زمینه مشکلات خاص خود را داریم.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با ابراز نارضایتی از کاهش نیروهای این سازمان گفت: سازمان اوقاف باید حدود 4 هزار نیرو داشته باشد اما از 180 نیروی خود تنها 160 نفر در کار خود باقی مانده‌اند.

,

قاسمی‌زاده به رتبه اول اوقاف کرمان در کشور اشاره و تاکید کرد: استان کرمان چند سال است که به‌صورت پیوسته در زمینه اوقاف در رتبه اول کشور قرار گرفته و در تلاش هستیم این رتبه استان را حفظ کنیم.

,

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار مبلغ را با هزینه خود به بقاع متبرکه اعزام می‌کنیم، گفت: در استان کرمان 3 بیمارستان موقوفه داریم که نوریه، ارجمند و راضیه‌فیروز از جمله آن هستند.

, نوریه,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه