اخبار داغ

موافقت رییس قوه قضائیه با برخی درخواستهای مردم جنوب استان ایلام

موافقت رییس قوه قضائیه با برخی درخواستهای مردم جنوب استان ایلام
مشاور رسانه ای نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی از موافقت رییس قوه قضائیه با برخی درخواستهای مردم جنوب استان با پیگیری های نماینده مجلس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم دهلران؛"محسن شاه ولی" مشاور رسانه ای نماینده مردم شهرستان های دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره درمجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان ایلام، کاظم زاده نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی به برخی مشکلات قضایی حوزه انتخابیه پرداخت ونیازمندی های مردم چهار شهرستان جنوب استان را به اطلاع آیت الله لاریجانی  رساند، اظهارداشت: مردم  همواره در ملاقات و دیدارها، نیازمندی و کمبودهای عمومی مرتبط با دستگاه قضایی رابا نماینده خود درمجلس شورای اسلامی درمیان می گذاشتند که این سفر فرصتی دست داد تا بطور مستقیم درخواست های مردمی به اطلاع  عالی ترین مقام قوه قضائیه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم دهلران,
وی افزود: دایر شدن دادگاه دربخش های پهله زرین آباد، موسیان، مورموری و پزشکی قانونی و ساخت ساختمان اداری دادگستری در شهر های حوزه جنوب از مهمترین درخواست های ارائه شده از سوی نماینده مردم به آیت الله آملی لاریجانی بود.
,
مشاور رسانه ای نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم  شهرستان های چهارگانه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی  از موافقت زود هنگام وقول مساعد رییس قوه قضائیه در خصوص تامین و تحقق برخی نیازمندی های این شهرستانها خبر داد.
,
وی بیان نمود:  استقراردادگاه در بخش های پهله زرین آباد و موسیان ازتوبع شهرستان دهلران، احداث ساختمان شورای حل اختلاف ودادسرا آ بدانان، دره شهر، بدره، ساخت 5واحد سازمانی در دره شهر، تکمیل ندامتگاه دهلران، ساختمان دادسرا دهلران، ساخت ساختمان پزشکی قانونی در دهلران ودره شهر و... از جمله مواردی هستند که به موافقت مقام عالی قوه قضائیه رسیده و مابقی درخواست و نیازمندی های مردم این شهرستان ها در فرصتهای آتی بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
,
شاه ولی عنوان کرد: مهمترین موضوعات مطرح شده توسط مهندس کاظم زاده در جلسه شورای اداری استان ایلام با حضور رئیس قوه قضائیه به این شرح است:
,
ضرورت ایجاد بازارچه موسیان وباز گشایی مرز چیلات دهلران
,
لزوم استقرار پزشک قانونی در شهرستان های آبدانان و بدره
,
لزوم استقرار دادگستری در مراکز و بخش های میمه ، زرین آباد ، مورموری، موسیان، ماژین و دشت عباس
,
تسریع در احداث ندامتگاه دهلران، بازسازی ندامتگاه دره شهر، احداث ندامتگاه آبدانان
,
استقرار ثبت و اسناد در شهرستان بدره
,
تعمیر وتجهیز دادگستری و دادسرا و شوراهای حل واختلاف در شهرستان های حوزه جنوب
,
وی در پایان ضمن قدردانی از رئیس قوه قضایئه و تیم اعزامی ایشان به تمامی شهرستان های استان ایلام، این سفر را فرصتی برای  دست یابی مردم مناطق محروم استان به سیستم قضائی دانست و گفت: مردم بخش های حوزه جنوب استان برای انجام امورات مربوط به دادگاه و قضائی مجبور به سفرهای متعدد به مراکز شهرستان ها بودند که با موافقت رئیس قوه قضائیه در آینده ای نزدیک این مشکلات مرتفع و مردم به خواسته های خود خواهند رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه