اخبار داغ

آنچه با بازخوانی سخنان رهبر انقلاب باید عمل کنیم؛

ضرورت بازشناسی محور مختصات دوستان-دشمنان

ضرورت بازشناسی محور مختصات دوستان-دشمنان
سخنان مقام معظم رهبری که بعد از آشوبهای ناکام دشمنان، ایراد شد را بایستی هرچند بار که ممکن است خواند و پند گرفت و کلمه به کلمه آنرا مورد مداقه قرار داد و ازآنها بعنوان چراغ راهنما سود جست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در این سخنان برای هرطیف و طایفه ای و برای هر مقامی ومسئولی دراین کشور منافعی نهفته است که باید چون گوهرهای نابی برگرفت و سفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

هرکس در این نظام ، باید به قدرظرفیت خویش و یا به حد ادراک خویش و یا بحسب وظیفه خویش از آن توشه برگیرد، به تعبیر دیگر آویزه گوش کند.

,

بگذارید عصاره سخنان ایشان را در چند سطر ردیف کنیم:

,

1- دشمن اصلی وداخلی نظام منافقین هستند و همانها بودند که در آشوبهای اخیر نقش اصلی و فرماندهی داشته اند. طراحی داشته و از ماه ها قبل برای این اقدامات برنامه ریزی کرده اند.آنها تمام عیاروارد صحنه شده و روی نارضایتی های مردم -عطف به وضعیت معیشتی آنها -سوار شده اند.

,

2- در این آشوبها مقصر اصلی که همان منافقین باشند را بایست که از جوانان هیجانی و دانشجویان آنچنانی وحتی ناراضیان اقتصادی جدا کرد.مقصرین اصلی را نمیباید که بی تقاس گذاشت.اما در مورد سایرین میتوان و میباید اغماض کرد.

,

3- مگس روی زخم می نشیند، زخمها را باید درمان کرد.» این شاه واژه سخنان مقام رهبری عطف به مسئولین و خودیهای درون نظام است.

,

اگر بخواهیم کمی بی تعارفتر همین موضوع را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که مقام معظم رهبری دلش از این زخمها که برپیکره نظام اظهار ناراحتی می کنند و باید دید  این زخمها چیست؟ و ناشی از کدامین خنجر از است؟
آن مگسهایی که روی این زخمها می نشینند کدامها هستند؟

,
,

چه کسی از سالهاست در مقابل نظام ایستاده و حرمت نگه نداشته اند.طبیعی است که « وقتی حرمت آینه را میشکنی، خود را دکوراژه در آن خواهی دید».

,

بی تردید تصویری که آشوبگران از ما به جهانیان داده اند ، مابعد شکستن حرمت ارزشهایی بود که خیلی وقت پیش توسط دوستان و خودیها انجام می شد.

,

تصور کنید که اگر این شکاف در دورن جامعه ما نبود، آیا آشوبگران جرأت می کردند اینطور حرمت شکنانه رفتار کنند؟

,

لختی به درمان این زخم ها فکر کنیم ... آیا جز به شکافتن این زخم و بیرون ریختن چرک ها و سپس بخیه و پانسمان آن میبایست فکرکرد؟

,

روی این سخن به همه جناحها و دسته بندیهای درون نظام است، بدون آنکه بخواهیم ازکسی اسم ببریم ،خوب است همه آنها و حتی همه ما یکبار دیگر به زاویه ای که با مقام معظم رهبری داریم فکر کنیم .

,

شکی نیست که اگر دشمن، دیگر در درون ما، با هر اسم و رسمی ازجمله «فتنه گر» و «منحرف» و « اصلاح طلب» نیست و اگر دشمن اصلی نظام ، براندازی نظام را آرزو میکند، بی هیچ تردید، «وحدت درون صفوف خودی –البته عطف به کم کردن زاویه های مان با مقام معظم رهبری- همان درمان است». پس بعد از سخنان ایشان همه را باید ازاین منظر یکباره دیگر روی « طیف ومحور مختصات دوستان - دشمنان »باز شناسایی کنیم.

,

علی زارعی 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه