اخبار داغ

سرپرست جدید دانشکده محیط زیست منصوب شد

سرپرست جدید دانشکده محیط زیست منصوب شد
در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امید بزرگ حداد به عنوان سرپرست دانشکده محیط زیست منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مراسمی که با حضور کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از مدیران این سازمان و کارکنان و اعضای هیات علمی دانشکده محیط زیست برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات  احمد طالبی رئیس پیشین این مرکز، حکم انتصاب دکتر بزرگ حداد به وی تقدیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این مراسم  احمد طالبی ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تسلیت جان باختن دریانوردان ایرانی گفت: خدا را سپاس می کنم که این فرصت را برای خدمت به من در دانشکده محیط زیست عطا کرد. از اعتماد روسای سازمان حفاظت محیط زیست هم تشکر می کنم. دانشکده محیط زیست اگر گام موفقی به جلو برداشته است با همت همه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بوده است.

,

وی افزود: به عنوان عضوی از این خانواده که از سال 1373 به آن پیوسته ام آرزو می کنم که آقای دکتر بزرگ حداد کمک کند تا دانشکده به سوی توسعه پیش برود و زمینه ارتقای آن در آینده بیش از پیش فراهم آید.

,

طالبی در پایان با بیان اینکه کارنامه دانشکده محیط زیست نشان می دهد که همواره در دشوارترین روزها کنار سازمان محیط زیست بوده است افزود: اطمینان دارم که بدنه دانشجویی و پرسنلی دانشکده از این پس نیز با توان مضاعف سازمان محیط زیست را در راستای اهداف متعالی یاری می کند.

,

در ادامه این مراسم  کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از اعضای هیات علمی که در ماه های گذشته با ارائه برنامه کوشیدند تصویری روشن و واقع بینانه از آینده دانشکده ترسیم کنند بیان داشت: توسعه همیشه به معنی بزرگ شدن نیست و گاهی اوقات اتفاقاً به معنای تمرکز روی یک حوزه است.

,

مدنی افزود: انتظاری که از آقای بزرگ حداد و دانشکده محیط زیست می رود این است که در کنار بحث آموزش به پژوهش هم به صورت جدی توجه نشان دهد.

,

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و محیط بانان آموزش های مناسب ندیده اند گفت: انتظار می رود که بخشی از این وظیفه را دانشکده محیط زیست و اعضای هیات علمی آن عهده دار شوند و به سازمان کمک کنند چرا که موضوع آموزش امری کلیدی و توقف ناپذیر است.

,

مدنی با تقدیر از دکتر طالبی وی را فردی دلسوز عنوان کرد که در شرایط دشوار با صبوری مدیریت دانشکده را برعهده داشته است و افزود: دکتر بزرگ حداد سرپرست جدید دانشکده از چهره های برجسته علمی در کشور است و با توجه به سوابق درخشان و کارنامه بسیار پرافتخاری که داراست قطعاً می تواند در این کرسی، سبب موفقیت های بیشتر برای دانشکده و سازمان حاظت محیط زیست شود.

,

دکتر امید بزرگ حداد دیگر سخنران این مراسم نیز با تقدیر از اعتماد دکتر کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مدنی بیان داشت: خدمت در نهادهای دانشگاهی برای من افتخار است و امیدوارم با همکاری اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشکده محیط زیست بتوانیم در کنار هم اهداف و برنامه های تعریف شده از سوی سازمان محیط زیست در زمینه های آموزشی و پژوهشی را به خوبی پیش ببریم.

,

وی بیان داشت: امروز متاسفانه بسیاری از دانشگاه های کشور با کمبود درخواست دانشجویان برای تحصیل مواجه هستند و صندلی خالی به یکی از معضلات تبدیل شده است و به نظر می رسد این موضوع در سال های آینده حتی شدیدتر هم شود به همین خاطر باید در نوع آموزش و پژوهش تجدیدنظرهایی به وجود آید و از ظرفیت های تازه بهره گرفته شود.

,

گفتنی است امید بزرگ حداد که هم اکنون سرپرستی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار را عهده دار است، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی را نیز در کارنامه اداری خود دارد.

,

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقاطع کارشناسی از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتری از دانشگاه علم و صنعت ایران و پسا دکتری از دانشگاه های تورنتو کانادا و دیویس کالیفرنیا در آمریکا است و در سال 2014 جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان انتخاب شد.

,

دانشکده محیط زیست که از سال 1351 در کرج به عنوان تنها مرکز آکادمیک آموزش های محیط بانی دایر شد در رشته های مختلف محیط زیست اقدام به آموزش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه