اخبار داغ

رئیس اداره گاز شهرستان املش خبرداد:

احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش

احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش
رئیس اداره گاز شهرستان املش از احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش خبرداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر اخوان در گفتگو با خبرنگار املش ما از احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله گاز در ییلاقات شهرستان املش خبر داد و گفت: این پروژه از شهریورماه امسال آغاز شده و پیشبینی می شود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد باقر اخوان در گفتگو با خبرنگار,  املش ما ,  املش ما ,  املش ما , از احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله گاز در ییلاقات شهرستان املش خبر داد و گفت: این پروژه از شهریورماه امسال آغاز شده و پیشبینی می شود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.,

 

,

وی با بیان اینکه  ۱۲/۵میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به ۱۴ روستای بخش رانکوه تخصیص یافته، افزود: زمین ایجاد ۶ ایستگاه تقلیل فشار در این منطقه تحصیل و در مرحله خریداری است.

,

 

,

رئیس اداره گاز شهرستان املش خاطرنشان کرد: به غیر از چند روستای بخش جلگه ای شهرستان املش که بدلیل رانشی امکان گازرسانی فراهم نبوده است ، تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار شده اند.

,

 

,

گفتنی است اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یک ماه پیش با حضور در دهستان سمام از روند انتقال گاز به ۱۴ روستای بخش رانکوه شهرستان املش بازدید کرده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه