اخبار داغ

نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان برگزار شد

نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان برگزار شد
نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان ؛ نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستانی برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,


بشیری زاده فرماندار درمیان در این نشست گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز جامعه تلاش کنند.

,
,


وی اظهار کرد: زیربنای ارزش های دینی و اسلامی را اقامه و ترویج فرهنگ نماز دانست و افزود اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی در امر ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در این شهرستان مرزی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

,
,


وی با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان افزود: برپایی نماز اول وقت به جماعت در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز بسیار حائز اهمیت است.

,
,


فرماندار درمیان ضمن تأکید بر گسترش فرهنگ نماز در بین قشر جوان ونوجوان افزود: نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه سلامت فرهنگی و اجتماعی آن را تضمین می کند.

,
,


بشیری زاده بر نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس به عنوان امری ضروری تأکید کرد و افزود: مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات باید بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کرده و در این راه اهتمام جدی داشته باشند.

,
,


وی توجه به نماز و ترویج فرهنگ نماز را کلید و حلال تمامی مشکلات اخلاقی و بزهکاریهای اجتماعی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اقامه نماز، علاوه بر اینکه یک مسئله عبادی است، در عین حال تبلیغ دین و معارف اسلامی نیز می باشد.

,
,


گفتنی است در پایان این جلسه، نشست آموزشی طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه