اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

بهار میزبان برگزاری جایزه ادبی استان همدان در دهه فجر

بهار میزبان برگزاری جایزه ادبی استان همدان در دهه فجر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار برگزاری بیست و دومین جایزه ادبی استان همدان در شهر بهار را مهمترین برنامه این اداره در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: 9 بهمن جایزه ادبی استان به میزبانی بهار برگزار می شود که این جایزه ادبی شامل بخش مختلفی همچون شعر، داستان کوتاه ، داستانک و کتاب می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله ضابطی، در گفتگو با بهارانه، گفت: موضوعات این جایزه ادبی را نماز و نیایش، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: هم اکنون آثار به دبیرخانه ارسال شده و ما در حال پیگیری های لازم جهت برگزاری این جایزه ادبی در شهرستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

ضابطی شعار «اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» را از مهمترین موضوع این جایزه ادبی عنوان کرد و گفت: از میهمانان مطرحی در حوزه ادبیات کشور برای حضور در جایزه ادبی دعوت شده و قول حضور این عزیزان را گرفته ایم.

,

وی در مورد برگزاری جشنواره فیلم و موسیقی فجر گفت: این جشنواره کشوری است و معمولا در تهران برگزار می شود و دستورالعملی در این خصوص برای مراکز اعلام نمی شود.

,

ضابطی همچنین گفت: دهه فجر امسال برنامه های جانبی دیگری همچون برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان نیز داریم که جایزه ادبی استان مهمترین این برنامه هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه