اخبار داغ

باحضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛

همایش روز قشر سازمان بسیج کارمندان و تجلیل از فرماندارشهید «محمدرضا قلیوند» برگزار می‌شود

همایش روز قشر سازمان بسیج کارمندان و تجلیل از فرماندارشهید «محمدرضا قلیوند» برگزار می‌شود
همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، همایش روز قشر بسیج کارمندان کشور و تجلیل از شهید شاخص این قشر، فرماندار شهید «محمدرضا قلیوند» برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ این همایش با عنوان "روز قشر" (روز بسیج کارمندان) ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه چهارم شهریور ماه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در این همایش حضور خواهند یافت.

,

 

,

یادآور می‌شود، در این روز نیز شهید شاخص سال 93 سازمان بسیج کارمندان فرماندار شهید "محمدرضا قلیوند" معرفی و تجلیل خواهد شد.

, محمدرضا قلیوند, محمدرضا قلیوند,

 

,

بنابراین گزارش، شهید محمدرضا قلیوند در سال 1340 در شهرستان کنگاور و در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. وی دارای اعتقادی عمیق به اسلام و عشقی راستین به امام خمینی(ره) و از معنویت و اخلاقی فوق‌العاده برخوردار بود. در برخورد با مردم متواضع و خود را همچون آنان می‌دانست و همواره خدمتگزار محرومان و مستضعفان بود و این روحیات مردمی و توان اداره و هدایت باعث شد که پست فرمانداری کنگاور را به وی پیشنهاد کنند.

,

 

,

پس از پذیرش قطعنامه 598 شهید قلیوند همچون هزاران عاشق دلسوخته و دلشکسته سر بر آستان الهی بسته و با تاثر و حسرت اظهار می‌کرد که باب شهادت بسته شد و هنگامی که خفاشان شب تاریک جهل و ظلم، منافقین کوردل با هدایت ارباب به کیان اسلام حمله‌ور شدند، وی نیز چون مرغ از قفس رها شده سبکبال به سمت دشمنان خدا خیز برداشت و هنگام وداع با یارانش گفت: «از امام(ره) اطاعت کنید هر فریادی بی امام سکوت است و هر امتی بی امام سرگردان» و رفت تا خود را به پای اسلام نثار کند.

,


وی با اخلاصی عمیق با دیگر مجاهدان راه خدا در مقابل دشمنان ایستاد و سد راهشان شد و شجاعانه جنگید تا اینکه دچار مجروحیت شد و در محاصره دشمن قرار گرفت. وقتی منافقین به او پیشنهاد تسلیم شدن دادند، وی که سال‌ها منتظر پذیرفته شدن در جوار قرب الهی بود، به این کوته‌فکری معاندین نسبت به انقلاب اسلامی خندید و پس از مقاومت دلیرانه در تاریخ دوم مرداد سال 67 روح از قفس تنش آزاد شد و به جوار حق تعالی شتافت.

,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه