اخبار داغ

اقدام ضدایرانی کانادایی‌ها+عکس

اقدام ضدایرانی کانادایی‌ها+عکس
باور آن سخت است که یک منزل قدیمی سرخ رنگ در بلوار "شپارد" تورنتو با چمن های کوتاه نشده و سقف ویران خود را در کانون توجهات بین المللی بیابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  باور آن سخت است که یک منزل قدیمی سرخ رنگ در بلوار "شپارد" تورنتو با چمن های کوتاه نشده و سقف ویران خود را در کانون توجهات بین المللی بیابد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

دلیل این توجهات بین المللی آن است که یک قاضی در شهر تورنتو با اعلام این موضوع که این منزل قدیمی متعلق به ایران است، مدعی شده می توان آن را به نفع قربانیان حوادثی که ادعا می شود تهران در آن دست داشته اند مصادره کرد.

,

, ,



در این میان پرونده ای که متعلق به 20 سال قبل است مجددا گشوده شده است. در این پرونده ادعا شده که دو مرد کانادایی توسط نیروهای حزب الله ربوده شده و برای مدتی دربند بوده اند.

هر چند این دو نفر تا کنون با طرح شکایت خود در دادگاه های امریکا به موفقیت هایی رسیده اند اما همچنان در تلاش هستند تا میزان غزامت دریافتی خود را افزایش بدهند.

به دلیل وجود رویکرد ضد ایرانی دولت کانادا، تحرکات ضد جمهوری اسلامی مرتبا در این کشور دیده می شود و از آنجا که اوتاوا و تل آویو روابط گسترده ای با یکدیگر دارند کانادا اغلب در اقدامات ضد ایرانی خود از آمریکا نیز پیشی می گیرد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه