اخبار داغ

گزارش دانا/

زیر توپ زدن تاکتیک اصلی در لیگ برتر فوتبال!/ تماشاگرانی که علاقه ای به دیدن مسابقات لیگ ندارند

زیر توپ زدن تاکتیک اصلی در لیگ برتر فوتبال!/ تماشاگرانی که علاقه ای به دیدن مسابقات لیگ  ندارند
شاید بتوان حق را به تماشاگران داد که بعد از دیدن مسابقاتی با سطح بالای فنی از تیم های حاضر در جام جهانی، لیگ برتر فوتبال این روزها هیچ جذابیتی برای آنها نداشته باشد،فوتبالی که این روزها در لیگ برتر شاهد آن هستیم جز زیر توپ زدن و لحظات کسل کننده چیزی ندارد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا،سه هفته از لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد و هرهفته شاهد بازیهای کسل کننده و سرد از تیم هایی هستیم که با خرید بازیکنان میلیاردی هرکدامشان ادعای قهرمانی در لیگ برتر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اگر فولاد را فاکتور بگیریم آن هم به خاطر بازیهای تاکتیکی و تماشاگر پسندی که با جواناش انجام می‌دهد بقیه تیم های مدعی مانند سپاهان،استقلال،پرسپولیس،تراکتور شاید میانگین حضور تماشاگرانشان برای هر بازی چیزی حدود ده الی پانزده هرار نفر بیشتر نیست که می‌تواند زنگ خطری جدی برای فوتبال ایران باشد.

,

بعد از تماشای مسابقات جام جهانی توقع مردم از لیگ برتر بالا رفته است؛این ماجرا فقط هم به همین  جام حهانی 2014 بر نمی‌گردد،اگر به تاریخچه لیگ برتر نگاهی بیندازیم همیشه بعد از مسابقات جام جهانی استقبال تماشاگران از بازیهای هفته نخست لیگ برتر ناچیز است.

,

می‌توان حق را به تماشاگران داد که بعد از دیدن مسابقاتی با سطح بالا از تیم های حاضر در جام جهانی لیگ برتر فوتبال این روزها هیچ جذابیتی برای آنها نداشته باشد،فوتبالی  که این روزها در لیگ برتر شاهد آن هستیم جز زیر توپ زدن و لحظات کسل کننده چیزی ندارد.

,

شایدتنها دلخوشی علاقه مندان به فوتبال این روزها حرکات بازیکنان جوان و باانگیزه ای باشد که برای لحظاتی با حرکات خود به جذاب شدن فوتبال کمک می‌کنند.

,

خیلی از دلسوزان و کارشناسان فوتبال این مملکت بر این عقیده اند که لیگ ما گرچه در دهه های 60 و 70 و حتی قبل از آن حرفه ای نبود اما بازی های به مراتب جذاب تر و با کیفیت تری را تماشاگر و دوستدار فوتبال شاهد بود.  شاید دیگر برای تماشاگران و اهالی حرفه ای فوتبال هم خسته کننده و ملال آور شده که از ناپاکی های فوتبال بشنوند در حالی که در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ما، دریافتی بازیکنان، کادرفنی و ... حرفه ای است، اما خبری از فوتبال جذاب، درگیرانه با دوندگی بالا، پرگل و حرفه ای که تماشاگر از شبکه های مختلف به صورت زنده می بیند نیست. 

,

گرچه اقدامات دلسوزان فوتبال، برای ایجاد مشوق هایی نظیر کاهش بهای بلیت و ... ستودنی است اما باید گفت آقایان مشکل جای دیگری است؛ تماشاگر از تیم محبوبش بازی زیبا و نتیجه می خواهد، اینکه بازیکن محبوبش به جای پرداختن به متن فوتبال، اسیر حواشی شود، مدیر عامل، مدام از مشکلات مالی تیم سخن بگوید، برای هم صنفی هایش خط و نشان بکشد،؛ اختلافات کادرفنی، بازیکن، مدیرعامل، مشکل داوری، ضعف مدیریت کلان فوتبال ایران، اینکه هر کسی، دیگری را مقصر می داند و صدها سوژه تکراری دیگر به قول معروف قلیه را از مزه برده است. 

,

این در حالی است که سرمربیان لیگ برتری مدام از کی روش انتقاد می کنند اما واقعیت این است که تیم ملی حاصل لیگ برتر است!

,

به گزارش دانا،در حالی که رسانه های ورزشی، این روزها به عواملی چون کیفیت پایین بازی ها، قیمت بالای بلیت ها، نبود ستاره ها در فوتبال امروز ایران، امکانات ضعیف ورزشگاه ها، زمان نامناسب برگزاری بازی ها و ... اشاره می کنند، شاید موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده است، خستگی فوتبالی ها از وضعیت نابسامان این رشته پرطرفدار است. 

,  دانا،,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه