اخبار داغ

رفتار داعش با زنان زیبا و جوان عراقی

رفتار داعش با زنان زیبا و جوان عراقی
روزنامه واشنگتن پست نوشت در عراق زنان ایزدی به اسارت گرفته شده می ترسند داعش آنها را به ازدواج به جنگجویان این گروه مجبور کند و یا آنها را برای مدتی نامعلوم زندانی و یا سر به نیست کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر این روزنامه آمریکایی امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم لیز اسلای نوشت تندروهای داعش در پیشروی خود در شهر سنجار صدها زن از اقلیت ایزدی را به اسارت گرفته اند، اقدامی که به نظر می رسد تلاشی عمدی برای به خدمت گرفتن آنها به عنوان همسران جنگجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گفته شاهدان، این شبه نظامیان دولت اسلامی از دو هفته پیش به این منطقه هجوم برده اند و کسانی را که نتوانستند بگریزند به اسارت گرفتند. آنها به بازداشت زنان به خصوص زنان جوان و زیبا علاقه زیادی نشان می دهند. این جنگجویان ابتدا زنان را از مردان و سپس جوان تر ها را از مسن تر ها جدا کردند.

,

زناهای عراقی

, زناهای عراقی,

به این زنان در حالی که در اسارت هستند یک انتخاب یاس آور ارائه می شود. به کسانی که به دین اسلام بگروند وعده یک زندگی خوب با یک خانه از آن خود و قطعا یک همسر مسلمان داده می شود زیرا بر اساس تفسیر تندروهای دولت اسلامی از اسلام، زنان اجازه ندارند به تنهایی زندگی کنند. در صورت نپذیرفتن این راه، آنها تا زمان نامشخصی در زندان می مانند یا شاید بمیرند.

,

این اخبار در مورد زنان به اسارت گرفته شده از طریق مصاحبه با پناهندگان ایزدی، شاهدان، فعالان و زنانی به دست آمده است که توانسته اند از دست این شبه نظامیان بگریزند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه