اخبار داغ

ردپای بهائیت در ایجاد فساداقتصادی

ردپای بهائیت در ایجاد فساداقتصادی
قاچاق کالاهای مختلف در عرصه اقتصادی یکی از اقدامات فرقه ضاله بهائیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دستگاه امنیتی کشور، موفق به کشف و انهدام یکی از شبکه‌های بزرگ قاچاق عینک با محوریت عناصر تشکیلاتی فرقه بهائیت شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

گزارش‌های دریافتی حاکی است که این شبکه قاچاق زیر نظر فرزند رئیس تشکیلات این فرقه ضاله در ایران اداره می‌شد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شد.

البته این نخستین‌بار نیست که چنین شبکه‌های فسادی با رهبری این فرقه ضاله در کشور شناسایی می‌شود و این فرقه تشکیلاتی از بدو پیدایش تاکنون همواره عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی جامعه را به انحای مختلف مورد هجوم خود قرار داده‌است تا در مسیر تحقق اهداف اربابان استعمارگرش (صهیونیسم و نظام سلطه) گام بردارد؛ و این هدف چیزی جز ضربه به پیکره انقلاب اسلامی و تضعیف مبانی اعتقادی و ایمانی جامعه نیست تا مسیر برای سلطه همه‌جانبه استکبار هموار شود.

قاچاق کالاهای مختلف در عرصه اقتصادی، تنها یکی از اقدامات این فرقه است. اشاعه فساد و بی‌بندو باری در جامعه، تبلیغ مسلک ضاله خود به‌ویژه در میان نسل جوان، دخالت در مسائل سیاسی و ایجاد آشوب وناامنی در جامعه و... از دیگر دسیسه‌ةای این فرقه دست‌ساز استعمار است.

با توجه به اینکه این فرقه ضاله هیچ‌گاه از توطئه‌چینی غافل نخواهد شد و هر بار که مجالی می باید از روزنه‌ای تازه وارد عمل می‌شود، بر دستگاه‌های امنیتی است که با همکاری قوه قضاییه، دیگر شبکه‌های این تشکلات صهیونیستی را نیز کشف کرده و نابود سازند.

ضمن اینکه، قاچاق کالا در تمامی جوامع، جرمی بزرگ محسوب می‌شود و در قوانین مجازات سنگینی برای آن در نظر گرفته شده‌است. بر این اساس، امید است دستگاه قضایی با اتخاذ برخوردی قاطع با این تشکیلات، دیگر مجالی برای اینگونه اقدامات ضدملی و خائنانه باقی نگذارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه