اخبار داغ

فرمانده انتظامی پیشوا اعلام کرد;

پراید رتبه نخست سرقت خودرو/افزایش بیش از دو هزار درصدی کشفیات مواد مخدر

پراید رتبه نخست سرقت خودرو/افزایش بیش از دو هزار درصدی کشفیات مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با کشف ۱۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال ۹۳، میزان کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان پیشوا بیش از دو هزار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با توجه به تشکیل  قرارگاه سرقت در نیروی انتظامی، وظایفی برای تمام نهادها و ارگان ها در بحث مبارزه با سرقت تعریف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری ندای پیشوا,

آدینه وند با بیان این که در بحث پیشگیری از سرقت بسیار ضعیف عمل می شود اظهار داشت: پیشگیری از سرقت همانند کمربند ایمنی باید یک فرهنگ شود; عصر حضور فیزیکی پلیس در خیابان ها در حال پایان پذیری است و مردم و حاکمیت باید تلاش کنند اموال خود را حفظ کنند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا با ارائه آماری از اقدامات پلیس پیشوا در سال ۹۳ گفت: با کشف ۱۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال ۹۳، شاهد افزایش ۲۰۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و همچنین افزایش ۲۵۵ درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان پیشوا بودیم.

,

وی افزود: با کشف 30 قبضه سلاح در سال ۹۳، افزایش ۵۰۰ درصدی کشف سلاح و مهمات را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شهرستان پیشوا شاهد بودیم.

,

آدینه وند ادامه داد: با همکاری خوب مردم شاهد کاهش حدود ۷۶ درصدی شرارت و چاقوکشی و ۶۳ درصدی نزاع دسته جمعی در سطح شهرستان پیشوا نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

,

فرمانده پلیس پیشوا میزان کشف سوخت قاچاق در سال ۹۳ را حدود ۴۸۶ هزار لیتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۲،  ۲۲۰۳ درصد افزایش داشته است.

,

آدینه وند در خصوص میزان تصادفات در شهرستان پیشوا اظهار داشت: تصادفات فوتی  ۱۰۰ درصد کاهش پیدا کرده است و میزان کلی تصادفات در سطح شهرستان پیشوا ۱۵ درصد کاهش یافته است.

,

سرهنگ آدینه وند با اعلام افتتاح کلانتری ۱۲ طاق سپهر در شهرک های تازه تاسیس پیشوا، گفت: در حال حاضر سه کلانتری  و یک پاسگاه در سطح شهرستان پیشوا مشغول خدمت گذاری به مردم هستند و پلیس های تخصصی در شهرستان پیشوا مستقر شده اند و تمام کارهای انتظامی مردم پیشوا در خود شهرستان پیگیری می شود.

,

فرمانده پلیس پیشوا در خصوص وجود خانه های مجردی در شهرک های تازه تأسیس شهرستان پیشوا اظهار داشت: براساس ضعف قانونی که وجود دارد هیچ قانونی وجود ندارد که داشتن خانه مجردی جرم است و قانونگذار این را پیش بینی نکرده است ولی باتدابیری که اندیشیده شده است در حال حاضر تعداد خانه ای مجردی شهرک های تازه تأسیس پیشوا به کمتر از انگشتان دو دست رسیده است.

,

آدینه وند بیشترین سرقت خودرو در شهرستان پیشوا را خودرو پراید اعلام کرد و افزود: صاحبان خودرو می بایست با نصب دزدگیر از سرقت وسیله نقلیه خود پیشگیری کنند چرا که سارقین، خودروهای مدل پایین و فاقد دزدگیر را شناسایی می کنند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا بالا بودن نرخ تورم و بیکاری را موجب افزایش جرائم دانست و گفت: تا زمانی که یکسری مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی حل نشود این مسائل حل نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه