اخبار داغ

کلنگ زنی احداث ۶مدرسه در سلماس به همت بنیاد علوی در دهه فجر۹۶

کلنگ زنی احداث ۶مدرسه در سلماس به همت بنیاد علوی در دهه فجر۹۶
رییس اداره آموزش و پرورش سلماس گفت: همزمان با دهه فجر احداث 6 مدرسه توسط بنیاد علوی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول موسی زاده در گفت و گو با آذرپیام؛ با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به نیاز شدید سلماس به افزایش فضاهای آموزشی اظهار کرد: در همین راستا ۶ مدرسه شامل۳ کلاسه روستای مغول ، ۴ کلاسه روستای شیره کی ، ۲ کلاسه روسظتای عیان، ۲ کلاسه روستای همت آباد ، ۶ کلاسه روستای زاویه جیک و نیز ۵ کلاسه منور تازه شهر در دهه فجر ۹۶ به همت بنیاد علوی کلنگ زنی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام,

موسی زاده بیان کرد: ۳۱ کلاس درس و ۳هزار و ۴۸۷ مترمربع با احداث و بهره برداری از این مدارس به مجموع فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

,

وی با اشاره به بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه علوی روستای مغانجوق سلماس در دهه فجر ۹۶ تصریح کرد: برای احداث این مدرسه یک میلیارد وششصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و شامل سکلت بتون آرمه با زیر بنای ۹۴۰ متر مربع و۴۳ متر مربع سبتیک و ۵۹ متر مربع سرایداری، همچنین ۲۷۵ متر طول دیوار کشی  و ۳۰۰۰ متر مربع محوطه سازی با قرارداد ۹ ماهه می باشد.

,

موسی زاده تصریح کرد: علیرغم مشاکرت فعال مجمع خیرین مدرسه ساز، ‌بنیاد علوی و دولت در احداث مدارس در شهرستان، به ایجاد فضاهای آموزشی جدید در سلماس نیاز مبرم داشته و تقاضا داریم مسئولین محترم در خصوص تکمیل این پروژه ها و افزایش سرانه فضای آموزشی شهرستان اقدامات لازم را به انجام رسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه