اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی هوایی با پیوستن به امام دنیای شرق و غرب را در حیرت قرار داد

نیروی هوایی با پیوستن به امام دنیای شرق و غرب را در حیرت قرار داد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در سال 1357 نیروی هوایی با ریسک کردن در مقابل فرعون زمان ایستادند و به امام راحل پیوستند و دنیای شرق و غرب را که با هم وحدت داشتند را در بهت و حیرت قرار دادند و از صحنه کنار زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی ضمن تبریک 19 بهمن روز نیروی هوایی، اظهار کرد: کلیدی‌ترین جمله که در محاورات انسانی نقش دارد جمله دعوت به توحید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اگر این موجود بشر که بالفعل حیوان و بالقوه انسان و اشرف موجودات است که حامل امانت الهی است اگر بخواهد این شکوفایی تحقق پیدا کند، راهش توحید است یعنی همه استعدادهای درونی ظهور پیدا کند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بدون توحید انسان هیچ چیز نخواهد شد، استعدادها شکوفا نمی‌شود و با او دفن می‌شود و تنها راه آن که پیامبران فرمودند توحید است.

,

 

,

آیت الله عبادی با بیان این‌که ایمان سه رکن دارد که یکی اقرار به زبان است که جنبه ظاهری دارد و ابزاری است که آن را به قلب می‌رساند، تصریح کرد: رکن بعدی باور قلبی به توحید است و رکن سوم توحید عملی است که بر اساس آن عقیده، تمام کارهایش را تنظیم می‌کند.

,

 

,

وی افزود: سخن، نگاه، شنیدن، خوابیدن، صلح و جنگ فرق نمی‌کند همه این کارها بر اساس عقیده توحیدی تنظیم می‌شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دین خدا که نسخه عملی رشد انسان است مسئله حکومت حرف اول را می‌زند و کلیدی‌ترین مسئله جامعه بشری است که خدا آن را انتخاب می‌کند.

,

 

,

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: خداوند متعال کسی را بر می‌گزیند چرا که نقش حکومت موثرترین نقش در جهت رشد انسان‌ها است و خدا کسانی را برمی‌گزیند که از هوای نفسانی امن هستند و منظور آن‌ها از حکومت، پیاده کردن توحید عملی است.

,

 

,

وی افزود: استکبار با اهداف کثیفشان، معتقد هستند که حکومت یک شان و اتفاقی است که پیش می‌آید، مردم مال آن‌ها هستند و آنچه مطرح است خود آن‌ها هستند و این با فلسفه متین عقلی و حیاتی متفاوت است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حکومت یکی از بهترین ابزاری است برای عبادت و قرب خداوند و آنچه در این مسیر نصیب پیامبران می‌شود رنج و مهنت است.

,

 

,

آیت الله عبادی یادآور شد: همواره به خاطر کم تفاوتی مردم به مسئله حکومت، طاغوتیانی بودند که پیامبران را کشته و پادشاه بازی در دنیا راه انداختند که منشا همه مفاسد است؛ مردم نسبت به این مسئله هوشیار باشند تا این امانت به اهلش سپرده شود.

,

 

,

وی با بیان این‌که ما مردم مقصر و دنبال نفس خود هستیم و یک نفس پرست هم انتخاب می‌کنیم افزود: چنانچه مردم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و کسانی که برای هواپرستی و آقازاده‌های خود هستند، انتخاب نکنند؛ آنگاه توحید عملی تحقق پیدا می‌کند و از هم گسسته نمی‌شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در سال 1357 نیروی هوایی با ریسک کردن در مقابل فرعون زمان ایستادند و به امام راحل پیوستند و دنیای شرق و غرب را که با هم وحدت داشتند را در بهت و حیرت قرار دادند و از صحنه کنار زدند.

,

 

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: به تعبیر دشمنان تمام گزینه‌ها روی میز است و 40 سال است دست به هر کاری می‌زنند و وعده می‌دهند که ما را از بین خواهند برد و درست است برای ما مشکلاتی ایجاد می‌شود و ما در آزمون و خطا می‌افتیم اما هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه