اخبار داغ

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری نهبندان؛

نهبندان دچار نابرابری است

نهبندان دچار نابرابری است
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور خویش در دهه فجر در نهبندان گفت:آرزوی امام(ره) کسر نابرابری ها بود اما نهبندان دچار نابرابری است و امیدواریم خداوند ما را به روح اصلی انقلاب و انقلاب محرومان برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  نهبندان خبر،ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان نهبندان گفت: به نمایندگی از دولت به خراسان جنوبی آمده ام و قصد من آشنائی با منطقه و شنیدن مشکلات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

وی با تبریک دهه مبارک فجر افزود:یاد امام خمینی(ره) به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نام و نشان ما از امام (ره) است و از خداوند می خواهم ما را به روزهای اوایل انقلاب و ارزشهای آن برگرداند.

,

ربیعی به بیان خاطرات خویش  در سال های اوایل انقلاب پرداخت و اظهار داشت: به یاد دارم که با دریافت حقوق و ریختن روی میز سایرین را در برداشت و رفع نیاز سهمیم می نمودیم.

,

وزیر کار، دولت دوازدهم در ادامه با اشاره به شعارهای اوایل انقلاب اظهار داشت: آنهائی که نسبت به نظام و انقلاب کینه دارند می گویند: انقلابی نبوده است و مخاطب ما آن دسته از افرادی  است که انقلاب را برای یک دهه می دانند،بدانند که انقلاب را با بهشتی ها،مطهری ها و در کتاب های شریعتی شناختیم.

,

وی با تواضع و فروتنی گفت:  به یاد رجائی می گویم کارگر و کارگر زاده هستم.

,

ربیعی با اشاره به حضور خویش در دهه فجر در نهبندان گفت:آرزوی امام(ره) کسر نابرابری ها بود اما نهبندان دچار نابرابری است و امیدواریم خداوند ما را به روح اصلی انقلاب و انقلاب محرومان برگرداند.

,

وزیر کار دولت دوازدهم با بیان اینکه خوشحالیم  با رهنمودهای مقام معظم رهبری استقلال ما حفظ شده است به برکات انقلاب اسلامی اشاره و گفت،  استکبار جهانی امروزه دچار شکاف  شده  و این نیز نشان از برکات انقلاب می باشد.

,

ربیعی گفت:امیدواریم بتوانیم برای رفع محرومیت تلاش نمائیم  و با کار و تلاش در بخش اقتصاد در بازار جهانی رشد و توسعه نمائیم و اجازه ندهیم مسیر رشد به عقب برگردد و کوچکتر شود و در پی رشد مداوم  و بزرگی اقتصاد باشیم .

,

وی در ادامه افزود: ما خواهان اقتصاد بزرگ شده ای هستیم که همه از مواهب آن بهره مند شوند.

,

ربیعی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویزه شهدای نهبندان با عرض تبریک به مردم گفت: نهبندان نماینده ای دلسوز و پیگیر و فرمانداری دانا و توانمند دارد.

,

وی با بیان اینکه یک گروه تجمیعی برای بررسی به نهبندان اعزام می کند خواستار سند اشتغال استان جهت ارائه در شورای توسعه اشتغال کشور شد.

,

وزیر کار دولت دوازدهم با اشاره به اینکه هر بو م و منطقه ای فضای بهبود اقتصاد خود را می طلبد افزود:  هر منطقه یک زنجیره ای دارد و بایستی اشتغال ایجاد شود.

,

وی در ادامه خواستار مساعدت نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی شد و اظهار داشت: نیاز به آموزش سیار در این منطقه وجود دارد و با اعطای گواهینامه حرفه ای بایستی توانمند سازی را ایجاد نمائیم.

,

ربیعی گفت: صنعت پتروشیمی ،پالایشگاه و فولاد هیچ شهری را خوشبخت نکرده است و دست یابی به رشد و گره خوردن به زندگی مردم نیازمند  واسطه است.

,

وی با اشاره به خشکسالی و بحران آب تصریح کرد: بایستی واقعیت را بپذیریم و از شرایط فعلی بهره برداری نمائیم.

,

وزیر کار دولت دوازدهم خطاب به مسئولین دولتی گفت: هر روز بهتر از دیروز کار کنید  و در دولت تدبیر و امید مهربان صفت باشیم و مهر انقلابی را در خود پرورش دهیم.

,

وی در ادامه خبر از ابلاغ  پرداخت 800 میلیون تومان کسری اعتبار کارخانه خوراک دام،دوشیفت شدن درمانگاه تامین اجتماعی نهبندان، نصب دستگاه تصویر برداری و حذف دفترچه و نسخه نویسی کلینیک درمانی تامین اجتماعی نهبندان را داد و افزود: امیدواریم بتوانیم برای مردم کار کنیم و مشکلی را حل نمائیم و در کم کردن رنج ها سهیم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه