اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان قزوین عنوان کرد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲بهمن/ تردد خودروها از ۸ صبح فردا ممنوع است

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲بهمن/ تردد خودروها از ۸ صبح فردا ممنوع است
رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: تردد خودروها تا ساعت 8 صبح فردا در مسیرها امکان پذیر است و از این ساعت به بعد تا اتمام راهپیمایی امکان تردد وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی محمدی رئیس پلیس راهور استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر قزوین در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: صبح فردا راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه در شهر قزوین ۳ مسیر اصلی برای راهپیمایی وجود افزود: مسیر شماره یک از میدان میرعماد-خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان شهدا، مسیر شماره۲ چهارراه طالقانی-خیابان طالقانی-میدان آزادی-خیابان شهدا و مسیر شماره۳ مسجدالنبی (ص)-خیابان امام (ره)-میدان آزادی به سمت خیابان شهدا است.

,

محمدی ابراز کرد: از ساعت ۱۲ امشب نیروهای راهور ناجا نسبت به پاکسازی توقف خودروها اقدام خواهند کرد و از ساکنین و کسبه مسیرهای راهپیمایی خواستار همکاری بیشتر با پلیس هستیم.

,

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: تردد خودروها تا ساعت ۸ صبح فردا در مسیرها امکان پذیر است و از این ساعت به بعد تا اتمام راهپیمایی امکان تردد وجود ندارد.

,

وی یادآور شد: هیچگونه وسیله مقلیه موتور، خودرو و دوچرخه حق تردد از مسیرهای اعلام شده در ساعات محدودیت ترافیک را ندارد.

,

محمدی افزود: در شهرستان‌های آبیک، البرز، بوئین زهرا و آوج هم راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت که از مردم می‌خواهیم با نیروهای راهور ناجا برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه نهایت همکاری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه